Edit Full template BlogShop Shaklee dan Blog Assigment Project

by - 00:36:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Blogger Nini | Nini Biz Shop antara Blogger yang menjual Produk Shaklee, so kalau nak tahu lebih lanjut tentang shaklee dan kelebihannya boleh singgah blog nini ok mana tau kot dapat harga special kan hehe :)

Ini pula blog dari Blogger Efa mungkin dia ambil bidang Grafik so dia ada satu Assigment di mana semua artwork dia kena papar dalam versi blog bukan guna paper lagi ya hehee so shida carikan template yang sesuai untuk dia guna untuk Projek dia tu :)


You May Also Like

14 comments

  1. wa... hebatnya... dah lama tak singgah blog shida ni. akak sukalah ngan template blog shida ni. Pandai shida deko kan blog shida. Kemas je dimata akak. Thanks buat tutorial Nuffnang, dari tuto itulah akak belajar dan wang Nuffnang akak bertambah2 walau tak selebat shida :)

    ReplyDelete
  2. cantik dan smart design shida :)

    ReplyDelete
  3. Salam, chaiyok2 shida (n_n), hehe

    ReplyDelete
  4. salam sayang...cik akak singgah sini....belek-belek blog adik :)

    ReplyDelete
  5. salam sayang...cik akak singgah sini....belek-belek blog adik :)

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau dapat edit blog sendiri...

    ReplyDelete
  7. cantik... :) nmpk betul2 blogshop..

    ReplyDelete
  8. waa... kreatif shida ni (^___^)

    ReplyDelete
  9. nice...nak tempah satu lah bole?hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.