SimpleGirlCloset.com | Online Korean Fashion Shop | Butik Pakaian Korea Termurah

by - 23:30:00

SimpleGirlCloset.com | Online Korean Fashion Shop | Butik Pakaian Fesyen Korea Termurah | Mesti ramai reader shida yang tak tahu sebenarnya dalam era shopping online ni ada juga laman website yang membuat satu perniagaan untuk Pakaian Fesyen Korea sahaja! Sebenarnya shida dipanggil untuk mengulas atau review sedikit tentang Perniagaan SimpleGirl Closet ini sebuah butik online shop yang terbaik yang menjual secara online dengan harga yang kompetitif dan memproses pesanan pelanggan dengan cepat. Pelbagai pakaian korea yang terkini dan menjadi Jualan Terlajak Laris!! untuk setiap bulan di dalam website tersebut. Macam korang sendiri apa yang korang ingin tampil bergaya dalam penampilan korang? semestinya dengan pakaian yang terkini, lebih trendy, jahitan yang kemas dan yang paling penting harga berpatutan, betul tak?

http://splashurl.com/mldh2uy
Laman Rasmi SimpleGirl Closet.com

Di sini shida nak kongsikan dengan korang apa yang menariknya Butik Online Shop SimpleGirlCloset ini. Butik SimpleGirlCloset.com telah pun beroperasi melebihi 2 tahun dan berpengalaman dalam operasi menjual secara online dengan mempunyai pelbagai Fesyen Korea Terkini. Perkhidmatan yang berkualiti dan amanah adalah prinsip panduan untuk semua operasi harian butik. Semua pakaian di dalam Butik Online Shop ini adalah ready stock, dari segi size terdapat dari size S - XXL, berlengan pendek atau panjang, mengikut selera dan keselesaan pelanggan. Tiada had atau minimum belian, korang boleh shopping walau hanya membeli 1 item. Jadi Butik SimpleGirl Closet salah satu gedung yang mesti korang cari dan shopping kerana...

Butik Mesra Pengguna : 
Di mana korang boleh dapatkan apa yang dicari dengan mudah dan efektif. Boleh juga melihat beberapa fesyen terkini dari korea yang telah dikategori dengan kemas dan teratur. Pilih sahaja dengan memilih kategori yang korang suka > Tops & Shirts, Cardigan/Blazer, Dresses atau Pants/Jumpsuits.

Membeli Dengan Mudah dan Selamat : 
Cara dengan menggunakan Sistem Cart adalah memudahkan pelanggan dalam urusan memilih dan masuk bakul, macam kita shopping dekat shopping mall, mana yang berkenan ambil dan masuk dalam troli, mudahkan? :) Ramai yang takut bila membeli secara online kerana kes penipuan dan scam tetapi dengan SimpleGirl Closet korang tak perlu risau butik ini menjaminkan keselesaan dan keselamatan ketika membeli, dengan memastikan pemegang akaun adalah dengan menggunakan nama butik sahaja, bukan nama orang mahupun tuan butik. 

Harga yang Berpatutan : 
Harga yang superb murah dan mampu beli, bagi shida itu salah satu perkara yang dititik beratkan ketika membeli secara online. Kadang-kadang tu harga dan kos shipping terlalu tinggi tetapi dengan Butik SimpleGirl Closet korang tak perlu risau, tiada caj-caj tersembunyi walau hanya membeli sehelai baju. Kos penghantaran pula normal mengikut berat belian yang kita beli.

Khidmat Pelanggan Komprehensif :
Khidmat Pelanggan adalah antara perkara yang dilihat oleh pelanggan ketika shopping online. Macam shida sendiri memang memandang serius dari segi servis khidmat pelanggan yang diberi oleh sesebuah shopping online tersebut. Dengan Butik OnlineShop SimpleGirl Closet anda boleh berhubung dengan team khidmat pelanggan butik melalui email dan sistem sms yang lebih cepat dan mesra.

5 langkah mudah shopping di SimpleGirl Closet :
  1. Register at http://simplegirlcloset.com/my-account/ 
  2. Go to product page.  Click ‘ADD TO CART’
  3. View your shopping ‘CART’ http://simplegirlcloset.com/cart/
  4. Click ‘PROCEED TO CHECKOUT’ http://simplegirlcloset.com/checkout/
  5. Last Step. Key in Your delivery info and click ‘PLACE ORDER’. Done.

Tunggu apa lagi? Tak perlu fikir panjang dah. Di Butik OnlineShop SimpleGirl Closet semuanya pasti mudah, cepat dan selamat. Yang penting harga berbaloi-baloi! Bagi yang sememangnya mengikuti gaya atau fashion korean ini korang jangan lepaskan peluang untuk shopping di SimpleGirl Closet. Memang tak rugi! Nak cari harga baju fesyen korea termurah? ingat SimpleGirl Closet.

Maklumat Lanjut Boleh Layari dan Hubungi : 
Operating Hour 10:00am — 10:00pm
SIMPLE GIRL CLOSET (Reg: PG0330349-A)
Penang, Malaysia.
Email: simplegirlcloset@yahoo.com 
016-4970776 *sms sahaja (dalam Bahasa Malaysia pun boleh)


You May Also Like

30 comments

  1. menark ni...akak pun suka jugak shopping kat online butik korean fashion....

    ReplyDelete
  2. thanks sharing . berguna sangat . memang tengah cari dress skarang ni .

    ReplyDelete
  3. Akak tengah cari dress ni..boleh la jenguk2 nanti.yang penting ada size yang kita nak.selalunya baju2 kat butik macam ni free size.tapi yang ni sampai saiz xxl ada..bila kita boleh pilih size kita sendiri tak mustahil la boleh jadi pelanggan tetap,..kan?

    ReplyDelete
  4. fuyooo baju fesyen korean..Nanti boleh usha.. :)

    ReplyDelete
  5. boleh cari ni... kot2 ada yang sesuai dengan makcik2 kan...

    ReplyDelete
  6. bagus ada web online korean fashion shop mcm nih..memudahkan buat mereka yg minat dengan fashion korea nak shopping dan dapatkan koleksi terbaru dan terkini...tak payah pening2 kepala cari kat luar..

    ReplyDelete
  7. Jom shopping online di SimpleGirlCloset.com ! Harga pun murah dan berpatutan. Mempunyai pelbagai pilihan yang menarik mengikut citarasa pelanggan.

    Nama fb : Nur Intan
    Nama blog : Bunga Teratai Ungu

    ReplyDelete
  8. wahh! seronoknya.. lepas ni, senang lahh nak cari baju trend "korea" di Malaysia :D


    #nama fb : Fahtehaa Maarif
    #nama blog : www.tehaalarh.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. First time dengar....boleh terjah nie

    ReplyDelete
  10. First time tahu pasal SimpleGirlCloset ni. Lps ni blh shooping online ler.

    FB: https://www.facebook.com/nurulezzah.nabilah

    BLOG: http://ezbil-official.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Baru je tengok website die kak.. memang cantik dan murah!^^

    ReplyDelete
  12. xsgka mmg ade org jual baju fesyen kore je kak :) dah tgk cantik2 kalo bkenan blh beli juga nnt kn :)

    ReplyDelete
  13. wow..mcm menarik jerk..mcm best jerk..mcm gmpak jerk fesyen korea nih mmg style la.srius mmg xpena dgr pun pasal SimpleGirlCloset ni..pas2 siap leh shoping online siap ada website lagi..xyh susah2 nk kna cari dkt luar bagai sangat mudah nk dapatkan fesyen korea yang style ini..pakaian dia pun sgt cantik dan menarik mempunyai pelbagai size dari size s sampaila xxl..harga pun superb murah dan berpatutan..boleh la saya rekemen kan sepupu saya ka kawan saya ka yang gila fesyen korea ni dekat website SimpleGirlCloset.com..sangat menarik dan terbaek


    Nama Fb:Hamizah Mieza
    NamaBlogger:http://jijahcomey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. boleh terjah cuci mata lepas ni :)

    ReplyDelete
  15. wahh ni yg best shooping online ni..

    ReplyDelete
  16. beli online je lagi mudah kan :)

    ReplyDelete
  17. Wahhh...sapa-sapa yg minat ala-ala korea tu dah leh beli direct kat sini dh.
    Tak yah pening-pening cari kat luar. Belum tentu jumpe.

    ReplyDelete
  18. persoalannya adakah kak shida kpopers? :D

    ReplyDelete
  19. Wow...... Nice Online Shop! Just wonder, have you register GST? Do you have your Accounting Software for GST yet? If you haven't has one, here i would recommend you, you can get your Free Demo Accounting Software for GST through here! easy to use! Million Software Sdn Bhd

    ReplyDelete
  20. Rase nye website sf style lg murah lg cntik

    ReplyDelete
  21. wahhh memang cantik kan baju korean ni. mudah sekarang ni beli melalui online je.

    ReplyDelete
  22. wah bestnyaaa nak cubalah godek nanti

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.