Bebelan dari Segmen bersama Nuffnang

by - 19:32:00

Assalammualaikum, pece upon you.

http://www.duniashida.com/2014/06/segmen-i-love-nuffnang-by-dunia-sebenar.html
nak join boleh klik banner ya :) 22 June - 28 June 2014

Antara bebelan yang biasa shida dengar :
  • banyaknya syarat WAJIB
  • susahlah lah syarat segmen ni
  • tak ada Akaun Nuffnang
  • tak ada facebook, tak ada itu tak ada ini
  • tak ada masa nak join sibuk
Ok ini antara bebelan yang shida dengar, so far shida tidak pernah meletakkan syarat yang orang kata kita sendiri tak mampu buat. Setakat follow-follow itu perkara biasa bagi shida, bukannya follow banyak blog pun blog shida saja. Kebanyakan yang join semua yang dah pernah pernah follow shida so tak ada masalah dari segi itu. Untuk share entri pula korang pon tak perlu risau just buka entri shida ni nanti korang akan nampak icon share button shida dah siapkan untuk korang share just klik saja then share lah :) button share facebook ada pada bawah title post ya kot ada yang tak nampak. 
Sekiranya korang tak ada salah satu acc media social macam instagram ke twitter ke atau google+ just abaikan saja buat yang mana ada sahaja ok. Shida tak lah kejam sangat-sangat semua tak boleh ini tak boleh. Kalau rasa nak support just join saja Segmen ini, tak adanya shida nak cek satu persatu siapa yang follow tak follow sebab shida anggap dalam aktiviti macam ni, kita  masing-masing kena jujur lah ok tak perlu kena cakap "korang kena jujur eh". Shida memang tak cek serius! kalau korang ada masa bolehlah join meriahkan lagi Segmen pertama dari shida ni. kalau sibuk nak buat macam mana. Shida tahu hadiah pun tak seberapa tapi ikhlas dari Shida dan Blog Picisan ini :) Terima kasih.


You May Also Like

10 comments

  1. syarat tu senang je. Ada GA syarat die lagi susah.

    ReplyDelete
  2. biasa la tu bila anjurkan GA kak shida..

    ReplyDelete
  3. jangan risau shida ramai lagi yang menyokong shida..benda kalau rasa senang akan jadi senang :)

    ReplyDelete
  4. Ada gak yang merungut ke?haha..Ni kira segmen simple..takpe, ramai lagi yang support kak shida. :D

    ReplyDelete
  5. bukannya susah pun syaratnya...ada blog yang buat GA suruh follow blog2 sponsor..klik iklan..siap kata check satu2...tu lagi kejam...huhu..

    ReplyDelete
  6. GA pasti ada syarat2nya.. tujuan tu pasti ada... so fikir2kan lah... xd hal

    ReplyDelete
  7. mudah je kan.. actually dah dalam draft.. nak susun ayat.. harap2 sempat nak publish

    ReplyDelete
  8. Share dah share.. Nnt nk ingt balik dh share kt fb blm ek..

    ReplyDelete
  9. xreti bernuffnang.. mohon sifu ajarkan.. hiks

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.