Kita Semua Gila Bola #gilabola by Joe Flizzow

by - 00:21:00

Assalamualaikum, peace upon you.

Kita Semua Gila Bola #gilabola | semua sekarang borak-borak pasal bola tak kira laki atau perempuan dimana-mana mesti dengar pasal bola dan kegilaan yang dibawa oleh #pialaduniabrazil2014 ni. Agaknya orang perempuan pandai ke sembang pasal bola ni eh?? mesti lah pandai perempuan sekarang dan maju tengok bola pun seiring dengan lelaki sekarang. Kalau dicari memang ada wanita kaki bola ni dengan jersi pilihan mereka, melepak dikedai-kedai mamak, buat contengan dimuka dengan warna pilihan team masing-masing, memang gila bola! Tak macam dulu hanya minat team semata-mata ada cristiano ronaldo hehee. Selalu macam tu lah tapi sekarang tak lagi. Mana team kuat yang tu lah menjadi pilihan mereka :)


Kita Semua Gila Bola #gilabola by Joe Flizzow | kalau menjelang perlawanan bola yang hebat-hebat seperti Piala Dunia Brazil ni mesti ada lagu bersempena. Korang pernah dengan lagu #gilabola dari Joe Flizzow. Kalau tak pernah cuba korang play video tu sekarang. Sebuah lagu yang unik dan liriknya pula mengenai tabiat biasa peminat 'gila bola sepak', yang fans nya tidak kira peringkat umur dan asal-usul, seperti berjaga sepanjang malam, lukisan muka dan banyak lagi. Jom sama-sama kita dengar dan  nyanyi lagu #gilabola by Joe Flizzow bersama lirik klik sini. memang best kot lagu ni!!
Dah dengar sampai habiss?? syok kan? bestt kan? jangan lah sekadar layan saja apa kata kita JOM SERTAI KEGILAAN di Football Mad Territory. Macam mana nak join?? senang saja!! korang pengguna Instagram yang tegar kan?? apa kata korang kongsi kan gambar football-mad moments korang di instagram dan JANGAN LUPA! #gilabola . Kenapa perlu #gilabola ? manalah tahu korang boleh muncul dalam video seterusnya yang akan datang Exclusive dari Celcom! haaaa.. best kan? so jangan lupa hashtaggilabola #gilabola ok, kita tengok perempuan ke lelaki yang 'gila' bola sebenarnya hehee :)



You May Also Like

13 comments

  1. wahhhh... best best dan best lagi sekali ...

    ReplyDelete
  2. suka lagu ni..of course la lelaki lebih #gilabola shida..hee..macam fiza kekadang kena teman husband tgk bola..so tahu sesikit je la pasal bola ni.

    ReplyDelete
  3. Tak tgk pun Piala Dunia ni ;D hee

    ReplyDelete
  4. lagu ni,, suami jijah siap buat caller ringtone lagi..hihihi

    ReplyDelete
  5. mmg havoc lagu ni hehee.. selalu gak husben dgr shida ;)

    ReplyDelete
  6. mmg havoc lagu ni hehee.. selalu gak husben dgr shida ;)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.