tahniah!! follower ke500 shida adalah blogger lelaki yay!

by - 11:15:00

salam semua ..wahh sampai sekarang shida masih berjaga..betapa hebatnya mate nih..huhuhu padahal dah tersingguk2 da shida nih..sebenarnya tadi shida sibuk wat award tuk follower bertuah shida nih..akhirnya shida dapat gak follower lelaki yang ke500..terima kasih kerana follow shida atau follow shida balik..jadi seperti biasalah jom la kite kenal2 siapalah yang bertuah ni ;) actually shida pon baru2 jew kenal2 ngn follower ke500 shida nih,dia adalah En. Ahmad Zaki lelaki tuh heheee~ sesapa nak share or nk berkenalan dengan tuan punya blog nih pe lagi tgu.. pegi la jd follower En Zaki sekarang hehehee ;)
 bukti follower ke500 shida..terima kasih awak!!
jadi shida nk kotakan janji shida la nk bagi Ahmad Zaki nih award hasil dari editan shida yang separa hidup nih :P ada plak gtu yer..(tahan mengantuk sebenarnya). Hope Zaki terima la award yang xsberapa nih yer..ikhlas taw!
untuk copy link ini : (Ctrl +c)
tahniah sekali lagi tuk "Ahmad Zaki"

You May Also Like

8 comments

  1. Tahniah shida dapat follower yag ke 500 . :)

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera semua...

    Terima kasih dgn banner format GIF tu...

    Memang cantik, lebih2 lagi bila ia merupakan pemberian ikhlas dari tuan blog...

    ReplyDelete
  3. Ahmad Zaki: tahniah yer..and thanx follow shida =)
    hope u suka k ~

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.