bulan disember yang penuh dengan hutang award saja haihh ^_~

by - 01:51:00

Selamat pagi or Good Morning semua hehe..dah macam teacher shida lak hihi,so shida xde bahan nak story kat korang nih,shida jus nak lunaskan hutang2 award saja,bulan disember nih penuh dengan award-award yang d'tag oleh rakan-rakan blogger yang len nih ;) tq sayang,so yang tag shida nih tuan sendiri punya award taw dia bagi shida sebab follower dia sempena Maal Hijrah nih dia adalah Mis shidah2020 fuhh nama dah sama ngn shida de lak 2020,mst siShidah nih sorang yang berwawasan kan,jom follow blog shidah2020 nih..ok lah xkisah la dia ape pon so ini award yang comel tuh ..nice one hun~ (shida tag kat bbpe rakan shida k)
Photobucket
jom kita baca apa yang tuan punya award nih nk kate :
Assalamualaikum kawan2 semua . Hari ni ana berbesar hati nak bagi anda semua award . Sesiapa yang jadi follower , pembaca dan pelawat blog ana akan dapat award ni . Award ni tak delah cantik mana pun . Tapi , award ni ana bagi sebab nak hargai usaha anda semua sebab buat blog . (macam ana pula pembuat BLOGGER.COM) Heeee 
so shida nak tag award nih pada > yaniej hazwan cik miera dan shadaW

You May Also Like

5 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.