ha?apa? shida dapat topup dari azyaleeya @ yad'z

by - 03:44:00

Salam my readers sume haa? apa? apa? apa? shida dapat topup dari azyaleeya @ yad'z ? heeeehee..belum lagi la shida baru nak mula ni,hari ini 1st Januari shida melibatkan diri join GA dari sahabat blogger shida nih nama nya azyaleeya @ yad'z thanks yadz sudi jemput shida join GA nih,actually shida selama berblogging xpernah join GA sebab shida tak berapa paham sangat konsep GA berbanding "contest" tapi shida tgk GA yadz mudahkan so shida memberanikan diri join GA pertama yang djemput sendiri oleh owner,tq yad'z =) eh sebelum tu shida nak ucap tahniah pada yad'z sebab dah dapat follower ke200,tahniah yad'z!
1. buat entry for this GA, tajuk suke aty korang (letak banner ni dan link ke sini)
done!
2. kenangan terhebat masa berblogging tahun ni.
pada tahun 2010 kan kenangan paling terhebat dan shida sendiri xdapat nak lupakan masa shida join BPM 2010 (blog pilihan malaysia) dan jadi top50 blog pilihan dari 400 blog yang sertai,walaupon kecundang merebut tahta top10 tapi shida tetap bangga dan rasa hebat, pe yang hebat sebabnya blog shida ni dah jadi mate-mate orang menyinggah hihi..trafik dan ranking pon sgt2 menguja kan hahaa..ayat xleh blah,dan xsangka sebab blog shida ni ada pembaca =) dasat juga la feedback yang shida dapat,apa2 pon thanks to Azman Roslan penganjur BPM 2010. Itu saja kenangan berblogging pada tahun 2010. Hope tahun  ni 2011 lebih success =)
3. satu blog febret korang.
blog hazwan dot com *banyak cerita menarik yang kita boleh kongsi kat sana!
4. tag sorang. ( dan dierang mesti tau)
shida tag adik hazwan juge akan bgtahu kat cbox nanti!
5. tinggalkan url di komen.
done!
6. keputusan akan diumumkan pada 1 januari ok.
ok yad'z =)
senangkan? dah tu tgu apa lagi jom la join! close date 1st Jan 3:00pm

You May Also Like

4 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.