Asleenda 1st Give Away

by - 00:41:00

Assalamualaikum, peace upon you (:
Hai semua! Alhamdulillah hari ini shida tidur petang yang agak panjang hahaha! best gila! ganti balik tidur-tidur yang tak penah cukup tu. huhuu hari-hari pun memang tak penah cukup sebenarnya. hampeh je! ok ok shida nak teruskan entri kali ini dengan GA lagi. ini adalah GA yang ke3 shida join untuk bulan MARCH 2011. GA shida sendiri pun belum tamat lagi tinggal lagi seminggu. hurryup all!! so GA ni simple je pemintaan dia tak perlu buat apa just follow jika mahu bloglist kan jika mahu ok. ditekankan lagi 'jika mahu' hahaa shida apa pun syarat tetap follow ok sebab shida menghargai pihak penganjur yang buat GA ni. Bukan senang nak buat GA shida sendiri tengah alaminya hihi ^_^ so kalau you all nak join atau nak memeriahkan lagi GA ni boleh klik blog penganjur disini ok. shida tag 40rang rakan setia shida yaniej gigiAriem whitelover@azwa cik bunga thank you!
cara pilihan pemenang secara manual oleh encik Husband asleenda so shida harap tangan encik husband asleenda adalah tuah untuk nama shida sebagai pemenang 'Asleenda 1st Give Away' hihi amin ~
Tarikh tutup: 8 april 2011


You May Also Like

6 comments

  1. good luck..

    insyAllah t bunga join yek..

    ReplyDelete
  2. blog shida ni mmg takde bloglist kan..
    ok takpe2..
    yg lain2 semua cun..
    gud luck yer..:)

    ReplyDelete
  3. asleenda: blog shida blog list baru je delete sebab ritu blog shida de malware so risao djgkiti so wat msa ni mmg xbuat bloglist ;)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.