Chocolate Giveaway

by - 03:06:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hyep semua, hari Isnin bersamaan dengan 28hb March 2011 shida join Giveaway CikDiya nampak tak banner yang cute kat atas tu, kalau cute pasti kena pamer! so untuk keterangan lanjut boleh klik sini untuk join GA ni ada beberapa syarat wajib kena patuhi jadi shida sebagai peserta sudah pun ikuti semua syarat-syaratnya dan kena buat satu tagline untuk blog decodeco-chocs (sponsor). Tarikh tutup 14 April 2011 dan Tagline yang shida cipta berbunyi begini decodeco-chocs memang bestlah!
shida dan Like Fanpage decodeco-chocs
dah follow blog Dya
dah follow blog decodeco-chocs
jadi syarat yang wajib shida dah buat sebagai bukti shida pampangkan semua yang shida print screen tadi hihi. Shida memang macam ni nerd sikit ^_^ so harapan shida sudah semestinya ingin jadi yang bertuah shida nak hadiah ladybird coin purse. Fuh! Fuh! kasi jampi sikit hehee. Good Luck untuk diri sendiri ~
ini lah salah satu hadiah yang shida nak tu. kalau dapat memang shida Menjerit!!
untuk GA ni shida nak tag sorang member shida iaitu azwa@whitelover




You May Also Like

4 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.