Cik Azie lucky follower

by - 22:53:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Hyep korang,hari ini entri bukan berkenaan tentang isu-isu semasa  walaupun sekarang tengah hot cerita tentang stsunami yang melanda negara Jepun atau pun entri tentang perihal diri shida sendiri. Bukan! Bukan! dan Bukan! ini entri tentang shida join GA hihi ^_^ shida tak tahu la 2 3 hari ini kekeringan idea. Nak buat apa pun tak tahu. Nak post entri apa pun shida tak tahu so tuk memudahkan pergerakkan blog shida,shida join jela GA ni. Tapi ada lagi 2 3 GA yang shida belum siap lagi nak publish. Harap bersabar ya pada yang rasa macam tahu-tahu dia akan kena tag dari shida hehee ^_^ so shida tak nak buang masa kalau korang rasa nak join GA nih boleh pergi terus ke blog penganjur klik sini thank you ~
so GA ni simple sangat-sangat sebab penganjur kata tak perlu buat megah bagai jus simple cukup syarat supaya azie boleh cek sudah. Tapi kena follow blog sponsor taw kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut boleh la pergi ke blog penganjur. Tarikh pon hampir-hampir nak due 23 mac 2011. untuk pengetahuan azie shida dah pun follow blog korang "blog azie follower 238" dan "blog sponsor follower 873" ok done . Thank you :) bunga gigiAriema yanie dan azwa jom join!

You May Also Like

5 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.