update #3 hadiah my 1st GA by shida dan esya

by - 03:03:00

Assalamualaikum, peace upon you (:
Hyep! korang hehee atas tu gambar ayam KFC keh3 ^_^ shida semalam maksudnya hari selasa malam shida keluar pergi mall nak beli hadiah untuk GA shida ni. shida pergi bersama family tercinta. So sebelum pergi mencari hadiah-hadiah untuk peserta GA shida ni. Singgah la dulu pergi makan KFC dekat tesco Taiping. so shida order snack plate dinner rasanya lah lupa la sebab adik yang pergi kat kaunter. So selesai makan baru pergi mencari hadiah untuk peserta shida. Before tu shida ada tanya esya tentang GA ni. Nak tambah hadiah jika peserta melebihi 100 peserta. Alhamdulillah termakbul juga niat tu. Lagi pun shida beli hadiah ni hasil dari duit Nuffnang (: so hadiahnya memang dah beli tetapi masih lagi misteri la. Shida nak hanya pemenang saja yang tahu hadiah misteri apa yang dia menangi so jom kita tengok~
Hadiah pertama berupa Hadiah Misteri dari shida sendiri
untuk hadiah utama diberi pada follower (ke1000) bertuah shida mungkin follower tu pun tak perasan yang dia jadi follower bertuah shida yang ke 1000 kan korang tunggu je lah siapa empunya blog yang akan shida beritahu pada entri pemenang GA ini nanti,cuma shida je yang tahu hihi suspen tak! suspen tak! ^_^ 
Hadiah kedua berupa Hadiah Misteri (lucky draw) dari shida sendiri
hadiah ini diberi kepada peserta yang pertama namanya dicabut. fuhh! siapalah 
yang bertuah tu kan (:
Hadiah ketiga keempat dan kelima adalah berupa topup dari esya (sponsor)
untuk hadiah topup diberikan kepada tiga peserta cabutan bertuah dari tangan shida.
Topup hanya diberikan cuma pada satu nombor sahaja bernilai RM10
sama ada kad topup atau reload.
  • pemenang akan diadili secara adil. peserta yang namanya dicabut sebagai pemenang akan shida semak semula entrinya sama ada dia tepati 5syarat yang diberi (yang penting slogan) so bagi peserta tak buat slogan pastikan anda buat ya!
  • sekiranya 5syarat tak ditepati secara automatik cabutan lain akan dibuat. Ini kerana shida nak buat secara adil kepada semua peserta.
  • bagi peserta yang menang nanti diminta add FB shida untuk memberikan detail yang diperlukan. TQ





You May Also Like

6 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.