1st Giveaway 2 Tahun Bunga Kat Taman Teman!!

by - 19:15:00

Assalamualaikum, peace upon you.
 Hai semua sihat-sihat belaka ke ni? seperti biasa lah shida ok ok saja. ha!apa??shida nak join GA?? pandainya korang teka hihi mestila shida nak join GiveAway orang lama ni. Umur blog dia pun dah 2tahun genap dah. Best kan kalau blog kita dah berusia seperti blog Fadwa daud dah macam-macam kita tempuh, dan mesti lah banyak pengalaman-pengalaman pahit dan manis selama 2tahun ni.  Macam blog shida masih newbie baru 8bulan hihi malu lak nak cakap. newbie sangat beb! so kalau nak join mesti lah ada syarat-syarat wajib. tipu la beb kalau tak ada! so shida dah tepati semua syarat-syarat fadwa daud ok! Jom ramai-ramai kita meriahkan GA fadwa daud. Jom kita terjah!! klik blog Fadwa Daud!
lupa pulak shida dah follow blog awak "bunga kat taman teman"
Tarikh Akhir : 10 April 2011 tepat 12:00 malam
untuk GA ini shida nak tag azwa@whitelover gigiAriema Nonie dan bunga
dengan harapan segunung kinabalu nama shida atau no.blog shida terselit dengan bantuan random.org. Shida macam dah lama tak menang GA atau contest hope terkena lah! jampi sikit fuh! fuh! fuh! hehee ^_^  saya nak topup dari fadwa =)




You May Also Like

4 comments

  1. salam dear..
    thanks a lot sebab join:)
    newbie pn,awk hot la sayang:D
    GUDLUCK FROM ~BUNGA KAT TAMAN TEMAN~!!

    moga jampi mengena..:)

    *sila cek nama dlm senarai peserta,takut tertinggal lak:)*

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.