ABP2010 berita harian. Tahniah SHAHEIZY Sam!

by - 02:50:00

Assalamualaikum, peace upon you.
ha tu dia mesti peminat SHAHEIZY Sam menjerit-jerit kat luar sana kan! kan! tahu lah SHAHEIZY Sam telah gondol piala atau gelaran yang ditunggu oleh semua artist atau selebriti tanah air kita . Shida pun tak tahu nak olah entri tentang ABP2010 ni macamana tapi shida sepanjang anugerah tadi shida memang berpuas hati dengan penerima-penerima anugerah malam ini memang layak. Thanks juga pada dato' Siti yang menarik diri dalam pencalonan anugerah pada malam tu. So memang peluang cerah lah pada pencalonan-pencalonan yang tercalon. Tahniah tahniah dan tahniah shida ucapkan pada SHAHEIZY Sam. dia memang layak der! shida juga salah satu fans dia heehee malu lak ^_^
Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 dan Pelakon Filem Lelaki paling Popular.
Tapi ini anugerah berita harian yang shida paling happy tengok sebabnya terdapat elemen-elemen komedi Hantu kak Limah balik rumah pada pengakhiran anugerah memang best! popular dah si usop tu! memang meletup lah! rasanya usop and the geng (Hantu kakLimah Balik Rumah) . tak lupa juga pada Yuna persembahan yang paling best shida tengok dan juga tahniah juga pada artist-artist lain yang menang anugerah Lisa Surihani, Yuna, Shahir, Zizan, Farah Fauzana, Faizal Ismail, Faizal Tahir, Ana Rafali, Pak Nil Remy Ishak, Rabbani fasha Sanda, Nurkhiriah dan 6ixth Sense . Tahniah semuanya! eh jap ada lagi tak lupa juga ..
Anugerah Sepanjang Hayat ABP2010 berita harian : Dato’ Hajjah Rosnani Jamil



You May Also Like

11 comments

  1. usop wilca gak terbaek hahah
    btw tahniah kepada sume pemenang

    ReplyDelete
  2. haha..bunga tengok dah nak habis dha semalam..jadi banyak yang tertinggal..haha..tapi time last tu mmg gelak xhenti2..

    ReplyDelete
  3. aen pun tgk abh smlm
    tp dari stengah nak hbis laa
    sbb dating dengan encik bf, hihi
    btq, mmg layak laaa SAM menang
    suker nyerrrrr ^^

    btw, thanks leave ur comment n tegur psl shoutbox tu

    :)

    ReplyDelete
  4. bunga: sama la shida gelak non stop dah mcm apa dah hihihi ^_^

    ReplyDelete
  5. cintabunga: tq for sharing ^_^

    ReplyDelete
  6. Aen: sama dear ^_^
    best la tu kua ngn buah hati dier hihi~

    ReplyDelete
  7. ske sgt....sam mmg kelakar.mmg best la,puas hati ngn keputusan kali ni.hihih

    ReplyDelete
  8. nonie: hihi betol tuh huhu i love u ngn memek mulut dia ^_^

    ReplyDelete
  9. Tahniah pada yang menang anugerah malam tu!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.