Giveaway Ezan yang ke 2

by - 03:34:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Okay terus ke entri ini tak payah nak buang masa ok time pun dah lewat ni. Shida tadi ronda-ronda  atau lebih dikenali sebagai blogwalking so shida singgah blog ezan. Cik ezan baru je buat giveaway yang ke2 fuh! padahal cik ezan baru je habis GA yang pertama. Rajin sangat-sangat cik ezan tapi GA yang ke2 ni pon agak kelainan sebab GA ni khas buat follower dan due date paling cepat antara banyak-banyak GA dalam blogspot ni. So untuk korang yang nak join boleh klik banner biglove tu atau klik sini tapi nak join pastikan korang follower cik ezan ok =)
ok shida nak jawab soalan cik ezan "kenapa korang follow blog ezan ni" so jawapannya ~ 
kenapa shida follow blog ezan ni sebabnya masa tu shida nak join GA ezan yang pertama tu so shida pun follow lah disebabkan shida ni memang rajin klik button follow tu. Shida juga tertarik dengan GA pertama ezan tu sebabnya hadiahnya tak pakai duit cuma pakai tenaga ezan. Sangat-sangat menghargai,shida juga suka design header blog ezan walaupun shida sendiri boleh design header tapi terasa nak kelainan dalam blog shida dengan sentuhan desinger blogger lain seperti ezan lah! masa tu harap no.blog shida naik dalam random.org tu tapi tak juga. So untuk GA yang ke 2 ni dari pilihan ezan sendiri shida harap sangat-sangat ezan dapat pilih blog shida sebagai pemenang GA ezan untuk kali ke 2 ni. Kalau lah shida terpilih Waaaaaaa..shida menjerit seyes! 
eh sorry ezan terpanjang lak padahal shida sendiri tak suka baca bebelan panjang-panjang kan. ok! apa-apa pun good luck untuk diri sendiri dan peserta lain eh jap disebabkan ezan kata GA ni untuk follower tersayang sahaja kan so shida printscreen benda alah ni sebagai bukti yang shida bukan baru follow ezan tapi dah lama follow. eh macam mana tu?? hihi harap GA ni mendapat sambutan walaupun waktunya singkat ok lah daaa ~
 due date : 12.00 noon 1/4/2011 hurryup dear!



You May Also Like

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.