Hadiah contest eshope@wish's sampai juga fuhh!

by - 12:37:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Powered by BannerFans.com
ha! korang cam lagi tak banner atas tu, banner ni shida join contest sis nawal yang pasal set sauna diamon tu. sesiapa yang berminat nak berurusan dengan sis nawal tentang set sauna  dan lain-lain,boleh klik banner kat atas tu, Actually shida menang kategori 5 hadiah mesteri dari eshope@wish ni so kalau korang nak intai-intai entri yang shida join contest ni boleh je korang klik sini untuk baca entri tu . so macam mana dah tengok ke?? hihi ok lah dapat antara 5 hadiah mesteri tu. mulanya memang tak sure shida boleh menang sebab pesaingan antara blogger yang join contest ni pun memang sengit. boleh dikatakan shida buat simple giler tapi alhamdulillah sis nawal pilih entri shida. so korang nak tahu ke hadiah apa yang sis nawal bagi ok next picture!!
haaaaa... taadaaa ini lah dia hadiahnya. kain pasang untuk shida. terima kasihlah sis nawal sebab bagi shida hadiah ini. Shida sangat suka walaupun terpaksa tunggu lebih sebulan untuk hadiah ini. Sedih juga cuma shida sorang je belum dapat hadiah time tu. pemenang lain semua dah dapat dah buat entri tentang hadiah sis nawal. untuk kain ni shida dah ada plan nak buat apa hehee tungu ok! apa-apa pun thank you very much sis! Hadiah paling syok best terbaik! dari sis nawal adalah hadiah utama set sauna diamon bernilai RM390 fuhh!! tahniah untuk blogger  Nadia dia la pemilik set sauna tu. eh! lama tak jenguk nadia mesti dah makin cun kan sebab dah sebulan set sauna tu ada dekat rumah dia. Nadia!!! shida nak pinjam boleh tak hihi ^_^ ok lah dear. shida stop bebel sampai sini nak bersiap pergi kerja. daaa happy reading ~



You May Also Like

23 comments

  1. wahh...tahniah.bestnya shida dpt hadiah~~~~


    cntik lak tu kainnye

    ReplyDelete
  2. dapat hadiah terus,, aku kapan yah dapat hadiah.. ;(

    ReplyDelete
  3. wa , lawanya kain itu .

    ReplyDelete
  4. ardian: kamu mahu ya...tgu aja ^_^

    ReplyDelete
  5. puteri: yer mmg lawa ..hihi ^_^

    ReplyDelete
  6. waa..tahniah ye shida...dapat hadiah..best2 =)

    ReplyDelete
  7. wahh dpt shawl. heee

    ReplyDelete
  8. qaseh: tuh la hihi setakat lom dalam kategori byk..baru dapat 3 jer hadiah hihi ^_^

    ReplyDelete
  9. sila4h: dear bukan shawl tu tp kain pasang hihi ^_^

    ReplyDelete
  10. ardian: tunggu jangan tak tunggu kekekke =P

    ReplyDelete
  11. sedap hadiahnya,linkmu dah aku pasang,pasang balik ya ^^

    ReplyDelete
  12. wahhh..bagi kt apik la hadiah tu..hehe

    ReplyDelete
  13. apik: nak ke? hihi boleh jer shida bg ^_^

    ReplyDelete
  14. tapi aku harus tunggu sampai kapan say.. :(

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.