iisshhhkkk..!! cabutan bertuah dapat header

by - 23:01:00

Assalammualaikum, peace upon you.
okay memandangkan shida dah terlambat untuk publish entri sebenar, shida join dulu Cabutan bertuah dari WanCikgumuzik ni, syarat sangat-sangat simple dan tak banyak yang perlu kita buat cuma buat entri. so shida join Cabutan bertuah cikgu ni sebabnya shida tak puas hati tak menang sagmen yang cikgu buat sebelum ini :p hope kali ni tuah bersama shida hehee^^ fuuh kiri fuhh kanan hope melompat no.blog shida hehee^^kalau korang nak join boleh klik nama atau banner itu sendiri untuk ke blog empunya cabutan bertuah!

Noted: actually cerita ni shida nak share dengan korang semua, sejak kebelakangan ni blogspot selalu problem dan ramai blogger-blogger mengeluh rasa tak puas hati. lepas satu hal satu hal lagi datang. tadi petang shida digemparkan dengan blog kawan shida di remove secara tiba-tiba tanpa sebarang notice atau warning. kesian tengok dia blog hilang macam tu saja. itu pasal remove pasal hacker pula lain ceritanya. so kita yang belum kena ni berwaspada lah.
info ini pula shida baca yang pihak google nak remove pengguna blog yang tidak menggunakan akaun google dalam penggunaan blogspot. shida tak berapa sure story ni tapi shida agak musykil sama ada story ini ada kaitan atau tidak dengan blog member shida yang kena remove tu. so perhatian pada blogger-blogger yang tahu mengenai ini sila share sesama blogger lain.

ok lah untuk cabutan ini shida tag 2 rakan blogger shida iaitu chikova araishii dan azwa@whitelover
done! thank you!




You May Also Like

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.