SEPAH juara MaharajaLawak 2011, tahniah!

by - 03:15:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Beribu-ribu penonton yang membanjiri stadium Malawati ini menyaksikan MaharajaLawak secara langsung dan tak disangkalkan lagi SEPAH Juara Maharajalawak 2011. dari musim yang pertama sehingga final sepah tak pernah hampakan para peminatnya yang setia menyokongnya dari belakang. Tahniah buat SEPAH sebagai juara, Naib juara JOZAN, tempat ketiga NABIL dan tempat keempat JAMBU. Tahniah buat semuanya. Hadiah-hadiahnya juga cukup lumayan bagi shida, yang untung cuma NABIL tak perlu kongsi bolot dekat dia saja hahaa^^
Bagi yang terlepas untuk menonton siaran langsung MaharajaLawak 2011 ni korang boleh la search dalam youtube. Memang dah siap ada kat dalam tu. boleh tengok dengan senang hati ya SEPAH juara! tak sia-sia dafi keluar malam ni untuk SEPAH!
Team SEPAH yang terdiri daripada 3 orang jejaka iaitu Mamat, Shuib dan Jep selaku JUARA MaharajaLawak 2011. Mereka membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM350,000 dan sebuah trofi sumbangan Astro.
Team JOZAN yang terdiri daripada Johan dan Zizan Naib juara Maharajalawak 2011, menerima hadiah wang tunai sebanyak RM250,000 berserta sebuah trofi.
Satu-satu peserta yang bergerak solo dalam Final MaharajaLawak 2011 adalah NABIL tempat ketiga MaharajaLawak 2011 dan membawa pulang wang sepenuhnya keatas dirinya sahaja berupa hadiah wang tunai RM150,000 dan sebuah trofi.
 Team JAMBU terdiri daripada Yus dan Tauke mendapat hanya tempat keempat MaharajaLawak 2011, walaupun pada setiap minggu mereka menunjukkan prestasi yang membanggakan tetapi SEPAH tetap pilihan semua. Jambu membawa pulang wang tunai sebanyak RM50,000 berserta trofi sumbangan pihak Astro.

Tahniah kepada semua! Sepah Juara! shida memang dah agak dah :P



 

You May Also Like

16 comments

  1. mmg dh agak sepah akan menang sbb kbanyakkan tiap kali sepah wat show....cnfirm2 mereka dapat menawan hati juri......huhu....x tsangka an jozan no 2.....bak kata syuib....''tajak boboi''....huhu....

    ReplyDelete
  2. X dpt tgk..ingatkan jozan yg juara..;)
    Tp sepah pun mmg hebatkan..

    ReplyDelete
  3. igtkan jozan juare jugak, tp sepah deserve it too ;)

    ReplyDelete
  4. sepah memang layak..tiap mgu konsisten..
    tp yg pntgnyer bang bilku kaye..muahahahaha

    ReplyDelete
  5. haaaaa....semputttt.............
    hahaha

    best2!
    nabil paling best la dpt hadiah xpyh cutting..:)

    ReplyDelete
  6. sepah terbaek laaaa...

    jom klik cni ( jom support saya )

    ReplyDelete
  7. Blogger ++nOTy guGUrL++ : tu lah rezki namanya sue. lagipun sepah mmg layak dengan perfomance yg xpenah bt org kate xbestlah!

    ReplyDelete
  8. Blogger LiLy @ MumMyQiStInA : Jozan dah ketandusan idea sma mcm jambu sis hehe^^ no.2 ok apa :)

    ReplyDelete
  9. Blogger Chikova_Araishii: hehe^^ mst at first sokong jozan an :P

    ReplyDelete
  10. Blogger wan_cikgumuzik: shida sepah cikgu! habis manis sepah xhabis2 kata apik hahaa.. :P

    ReplyDelete
  11. Blogger Firdnurjue: ewah ewah hehe..nk ngorat nabil la tuh ekekeke :P

    ReplyDelete
  12. Blogger gigiAriEma : haaaaaaaaaaaaa...yg tu mmg xleh blah hahaaa^^

    gigi..jom rompak nabil mlm ni! :P

    ReplyDelete
  13. Blogger Terbelog: sebab tu dia puas hati dapat tempat ke3 pon ^_^

    ReplyDelete
  14. Blogger Kotak Mancis / S_Basri " yeah mmg terbaik hehee^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.