shida tambah lagi dua hadiah untuk pemenang GA shida.

by - 02:35:00

Assalamualaikum, peace upon you.

tadi petang shida keluar pada mulanya shida pergi klinik, cuma nak check kesihatan shida saja. so tak ada apa-apa semuanya ok. then lepas tu shida terus  pergi mall, cari-cari lagi hadiah untuk GA shida. Kebetulan dah singgah kedai komputer shida beli 2 lagi tambahan hadiah untuk pemenang bertuah GA shida, so hadiahnya adalah :
so ini lah hadiahnya. beb! bukan laptop ok. yang shida nak bagi adalah laptop skin untuk satu pemenang. disebabkan setakat ini ramai peserta perempuan jadi shida memilih hello kitty sebagai gambarnya.
dan juga mouse pad lilo stitch ini cuma gambaran yang dicuri dari google ok hehe. tapi memang mouse pad lah. gambarnya lilo stitch hehe^^ so bagi yang belum join, dialu-alu kan sangat-sangat untuk join. penyertaan masih diterima. mungkin shida nak tmbah lagi hadiah. tengoklah berpangkal pada mood hehee^^

terima kasih, peace^^




You May Also Like

9 comments

  1. alahaiii...comel nyaaa.... harap ada rezeki..aminn ;)

    ReplyDelete
  2. wah, cute la!!! arap2 leh mnang salah 1 hadiah nie... hehe..

    ReplyDelete
  3. alahai comey nye..hope aida dpt hadiah nie dari shida....hik3. ^_^

    ReplyDelete
  4. wahhh..tambah hadiah..hehehe..
    takper..link shida apik dah noted..hehehe

    ReplyDelete
  5. cute betul skin laptop tuh..heheh..tpi segan nak pakai kat laptop saya hahahah..

    tq tambah hadiah.:)

    ReplyDelete
  6. nak2..bagilah aku menang..hoho

    ReplyDelete
  7. mmg comel hello kitty tu...lagi comel kalo dpt tampal kat laptop OdahOne...hoho...jgn mrh...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.