Khairul Fahmi Che Mat penyelamat segalanya | Malaysia tersingkir

by - 01:18:00

Assalamualaikum, peace upon you.
kita sebagai rakyat malaysia terpaksa akur dengan keputusan ini. kita harus bangga pasukan Harimau Malaya kita dah sampai hingga ke peringkatan ini. Tahniah juga pada Khairul Fahmi Che Mat (penjaga gol Malaysia) kerana bertungkus lumus berusaha menyelamatkan bola dari pelbagai sudut ditendang. Penambah mata oleh Safee Sali juga harus diberi pujian pada tunggak atau tulang belakang pasukan Harimau Malaya selaku captain untuk perlawanan tadi. Sedih memang sedih harapan tinggal harapan Pasukan Harimau Malaya tersingkir akhirnya. Mungkin tiada rezeki pada perlawan Piala Dunia 2014. Mungkin kita boleh beri tumpuan lebih pada perlawanan yang akan datang kata "Datuk K.Raja Gopal"
Safee Sali kalau dapat satu atau dua lagi gol tadi kan best huhu ^_^


_reaksi para penyokong sebelum perlawanan_
kata-kata penglipur lara untuk diri sendiri : macam tak percaya je malaysia kalah main ditempat sendiri. tak tahu kenapa dan mengapa. sedih sangat-sangat huhu^^ walau apa pun perlu redha dan akur. Bagi shida mereka sudah menang pun. dengan cara permainan dan taktik singapore macam ni memang tak kemana lah! percaya lah! tunggu tengok dorang main dengan team yang lebih hebat dan profesional boleh ke buat taktik-taktik tu lagi kita tunggu dan lihat saja!~ hmmm..menyampah plus-plus geram pula aku!!



You May Also Like

24 comments

  1. tul2, dasar penipu n pura2 punye singapore,
    penangan aaron aaziz bak kate zico, kui3

    ReplyDelete
  2. sedih kan...tapi singa mmg main berasak2. lagipon pemain import. mereka hebat! tp tabik pd apek dan safee!! mereka tunggak kejayaan..aidil kalau sihat mesti boleh gol gak..adeh..hrpkan safee sorg xleh lah.

    ReplyDelete
  3. tempat sendiri malaysia tak kalah,dowang kan seri.kalahnya kat padang rumput tiruan kota singa.

    jangan risau,edisi akan datang,kota singa dilanggar todak.haha

    ReplyDelete
  4. meriah2 ..tapi ,..huhuu


    try more tiger


    excellence!

    ReplyDelete
  5. singapura main bomoh tuuu.. kah kah kah... bomoh cedera namanya... asyik2 cedera... mcm pondan plak.. kah kah kah,.. DRAMAKING..!! haahha..

    ReplyDelete
  6. kat tempat sendiri pun xde rezeki nak wat camne..hehe..

    ReplyDelete
  7. sabar jelah nk buet camne kn..fokus pda game lain pula!

    ReplyDelete
  8. pas ni sng lah nak cari actor dari singapira.. cari jer team bola tu.. semua pandai berlakun.. mencik!!!

    ReplyDelete
  9. sedih malaysia kalah..but Still proud of Malaysia team ...At least we don't need foreign talent..lg pun S'pore byk sgt lakonanlah terutamanye penjaga gol diorg tu..haishh..geram saje nk melambat2kan permainan..sakit kpala konon..

    ReplyDelete
  10. xper shida ...kiter takel yang olimpik lak

    ReplyDelete
  11. Yes! Yes!... nasib bek kita seri 1-1... nanti boleh men timbal balik kat singapore plak xlah susah sgt kn..nanti kita just kena score sebijk pastu, bertahan je n blakon sakit macam nak mati...kena angin sikit jatuh & buang masa byk2 barulah namanya kiasu!@takut kalah...come on msia!.. aku nk g r nnt tgk kat stadium Jalan Besar Singapore...??????...panas xhbis lg ni...hoho...

    ReplyDelete
  12. xpe lah..malaysia ttp menang di hati semua. menyampah gila tgk pEMAIN singa yg montel mata sepet tu.auta kuat!

    ReplyDelete
  13. bola tu masih belum rezeki malaysia but its ok malaysia dah cuba sehabis baik.

    p/s: kite ada kt stadium semalam.heee.

    ReplyDelete
  14. Singa hipokrit.kate singa tp lembik!

    takpelaa da xde rezeki.

    apek mmg hebat !

    ReplyDelete
  15. pape pun terbaek ar apek tu...klu x kerana dia dah brapa gol spore tu kasi masuk...

    ReplyDelete
  16. who knows in the next broadcast, kemenangan berpihak pada malaysia pula? congrats to harimau malaya players and the sgp players too!

    ReplyDelete
  17. malaysia still the best!

    ReplyDelete
  18. belum sampai masanya Malaysia berada di sana. Pengalaman akan lebih mematangkan pasukan negara. Sekurang-kurangnya kita dapat melihat penyokong bersatu hati. Bukan senang nak tengok keadaan sebegitu.

    ReplyDelete
  19. aq tetep dukung nazzarudin

    ReplyDelete
  20. patutnye sblm mula lawan tu semua kat stadium tu reramai baca yasin dan solat hajat. kan malam jumaat.
    ni maghrib pon ntah2 langgar..

    xde rezeki la tuh
    menang kalah adat bertanding

    sekian,
    chuu muqhlis. :)

    ReplyDelete
  21. sedih.. tp, best btol tgk apex main. cume xde luck tu pasal bola masuk sebijik gak tu.

    pape pon, malaysia main da tip top dah~~ cume kene mantap, kasi tacap2 sikit lg... bereh~~

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum...

    Walaupun Singapura "banyak berlakon" di padang Stadium Nasional Bukit Jalil, namun para pemain skuad Harimau Malaya perlu muhasabah diri mengenai kegagalan memenangi perlawanan semalam dengan jaringan yang besar bagi melayakan pasukan ke pusingan ke tiga kelayakan piala dunia. Ada hikmah pada setiap yang berlaku.

    Jika kita kenang kembali, bukan sahaja mengenai piala dunia kita kalah pada singapura-pura, tetapi berkenaan pulau batu putih dan tanjung pagarpun kita kalah, apa kes..

    Nampaknya kita masih ada kelemahan dalam pentadbiran semua bidang. Jadinya kita perlu menukar beberapa perkara agar semuanya bertambah baik dan sukses.

    Insya Allah, pada 2018 nanti, apabila semua yang terlalu lama, yang tak baik kita tukar, kita layak juga memasuki pusingan akhir piala dunia tersebut...

    ReplyDelete
  23. we already done good job.. salute :)


    syiling 10sen dan israel!!!
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/konspirasi-panas-duit-syiling-siri-ke-3.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.