kemaskini Nuffnang minggu ke3 | thank you Nuffnang bagi shida BE lagi!

by - 00:23:00

    Assalamualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah baru request BE time hantar ticket kat nuffnang 2 3 hari yang lepas shida dah pun dapat BE baru dari iklan skyscraper. Terima kasih pihak pengiklan dan Nuffnang sudi atau memberi peluang blog shida ni mendapat iklan kekal. sebenarnya shida tak harap pun nak dapat BE lagi, sebabnya 2 3 bulan ni shida macam susah nak dapat BE, bila request saja Nuffnang kata macam ni..tapi shida tak putus asa cuba ngorat juga!! Nuffnang ni.

Pengiklan yang memilih blog yang mereka ingin untuk iklan di. Blog anda bersaing dengan semua blog lain di luar sana bahawa berkongsi genre yang sama seperti demografi blog anda. Memandangkan terdapat hampir 100,000 blog dalam masyarakat, kempen dihamparkan sama rata kepada semua blog dan oleh itu ia tidak mengejutkan bahawa setiap sekarang dan kemudian blog anda tidak dipilih untuk mana-mana kempen CPM tertentu. :)

so nak dapat BE banyak atau lebih-lebih tu macam tak ada harapan la. lagi-lagi ramai yang dah tahu macam mana cara nak dapatkan BE, shida sendiri pun ada buat tutorial dia kat sini klik ok > TUTORIAL NUFFNANG. tapi tapi lagi tak boleh belah pihak nuffnang kata blog shida dah banyak terima BE. dia kata macam ni..

Dari rekod kami, blog anda telah diberi banyak kempen CPM oleh pengiklan.
Sistem kami mengutamakan blog yang telah menerima kempen kurang CPM akan disyorkan kepada pengiklan pada masa akan datang untuk kempen iklan mereka sebagai sebahagian daripada inisiatif kami untuk memastikan semua blogger kita mampu untuk mendapatkan sama rata dari pengiklan. Ini bermakna akan ada kali di mana blog tidak akan dipilih untuk kempen jika ia telah mendapat banyak kempen untuk tempoh masa.
Dalam senario semasa anda, tidak ada apa-apa lagi yang anda boleh lakukan untuk meningkatkan kekerapan pengiklan yang memilih blog anda untuk promosi menyebabkan ia agak puncak. Walau bagaimanapun, anda boleh berusaha untuk meningkatkan jumlah pendapatan yang anda boleh mendapat dengan meningkatkan trafik anda yang akan bermakna pengiklan mempunyai jumlah yang lebih besar ruang iklan untuk membeli di blog anda pada masa akan datang.

mana ada banyak baru 19 je! adehh^^ sabar sajalah kan memang pun tak dinafikan ramai sekarang blogger mengejar BE tapi bagi shida dah dapat yang sekarang pun alhamdulillah bersyukur je. setakat nih BE tersenarai sekarang adalah 19 BE (Buffered Earnings) yang masih hidup tengah berputar-putar sekarang cuma 2 saja. BE terbaru shida dari Maxis iPhone 4 Raya SS shida sendiri belum tengok lagi iklan BE baru shida ni hehee^^ harap Nuffnang bagi lagi BE untuk shida. wahhh!! tamak ngeeee ;p sebelum terlupa tahniah juga pada blogger apit dia pun dapat BE baru hehee^^ kelas kau maria!!

happy reading daaa ~_^




You May Also Like

22 comments

  1. cunndaa pun dapat BE baru..
    4BE ngah running skrg..

    tp nk BW sakan xleh, pakai lappy member je skrg..
    so, kena bt muka tak malu la bila nk guna lappy die..hehheee

    ReplyDelete
  2. opsss...btw, tahniah shida..
    moga sukses sokmo .. =)

    ReplyDelete
  3. btul2 ngorat nuff ni.. congratz shida utk new BE ^^

    ReplyDelete
  4. bestnya die..hehe..
    ifa dh bese kena ngn jwb nuffnang tue..smp mls dh nak anta..haha

    ReplyDelete
  5. Tahniah shida..
    Sis pun pernah hantar Ticket Nk minta BE..Dia balas sama mcm ni..sis pun x tau brp BE dh yg sis pernah dpt..huhu.. ;)

    ReplyDelete
  6. tahniah sida! cemerlang sudah dia..kihkih larikk..

    ReplyDelete
  7. boleh belanja kau ngn raisya heheee..

    ReplyDelete
  8. wow...bg la org lain pula...

    ReplyDelete
  9. Tahniah dapat be..terus setia kt nuff ya..kalau dah lama tentu dia bagi banyak kan.

    ReplyDelete
  10. tahniah laling! jijah pon baru dapat semalam..dapat 2 sekaligus..asyik jeles kt org lain dpt BE. terus jijah request..ngehngehngeh

    ReplyDelete
  11. aa aahh le.. 19 tu tak BANYAK cik shida oitt!!! tahiniah! :)

    (nak jugakkkkk!!)

    ReplyDelete
  12. #untunglah dpt BE.. kite dah lama tak dapat BE..kekeke

    ReplyDelete
  13. mcm mane nak tau tu BE ke berapa kita ek?kalau rajin tolong jawab ye.huhu...

    ReplyDelete
  14. xpelh shida ada rezki en nuff bg lh lg tu...dieorg reply guna bhs indonesia ek agk ssh nk faham ya pak...waduh...hoho

    ReplyDelete
  15. bestnya
    kita bru dpt 4
    n 3 tgh running

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.