Rawang --> KL Sentral --> Gombak -- > Masjid Jamek --> sesat??

by - 01:40:00

Assalamualaikum, peace upon you.

perjalanan ke Rawang 27km lagi tak berapa jauh dah, dah nak sampai rumah abang shida. Sampai saja rumah terus kemas-kemas rumah, angkat barang dari rumah lama ke rumah baru. Agak penat juga lah. mula jam 5pm habis jam 1am macam tu lebih kurang lah. esoknya pula kita pergi jalan-jalan sekitar Kuala Lumpur. walaupun badan ni letih-letih tapi disebabkan nak berjalan sakan plus shoping-shoping terus hilang penatnya. Shida bawa je laptop dengan broadband tapi tak on9 sangat pun disebabkan keletihan yang berpanjangan selama 3hari disana huhuh^^
now dah sampai rumah pun letihnya masih belum hilang. shida masih dalam cuti hehe^^ esok last cuti, rabu dah mula bekerja semula. arghhhh...malasnya rasa nak kerja @_@  nak naik balik mood nak blogwalking pun rasa macam susah je huhu^^ seminggu kot tinggal blog ni. tengoklah nak update pun susah. wehh!! tolonglah kenapa macam ni argghhh...sengal!!


kebetulan sangat-sangat masa kami sefamily jalan-jalan kat area masjid jamek ni jumpa pula dengan orang-orang pelik ni. Manusia tertinggi dan terpendek huhu^^ boleh bezakan korang tengoklah sendiri ;) ni pun shida terpaksa zoom nak tangkap sebab orang yang jaga dorang tu tak benarkan sesiapa tangkap dengan camera sendiri, mungkin berbayar agaknya. entahlah~ terus shida and lain-lain jalan-jalan masuk sogo makan kat sana. perjalanan yang panjang dan memenatkan bagi shida huhu. masa balik pula masa naik ktm shida tak ada tempat duduk terpaksa berdiri selama sejam dari KL sentral ke Rawang huhu^^ sampai sekarang masih terasa betis shida ni menegang sebab berdiri paling lama huhu^^ sabar jelah *pengalaman baru juga untuk shida heheee >.< happy reading~






You May Also Like

16 comments

  1. wah..Bestnye shida..Njoy sakan.. ^_^

    ReplyDelete
  2. wah...ni baru nmenyer bercuti...shoping2 sakan no..hehehe

    ReplyDelete
  3. sy pnah tgk diorg tu kt tV aritu.. ingat dh balik negara diorg dah, hukk...

    ReplyDelete
  4. wah wah wah...beraya sakan ni..hehe dlm KTM pon ramai kan..semua nak balik la tu..

    ReplyDelete
  5. amboi lamanya cuti...org tgh bhempas pulas keje ni...hoho...xpe setahun hy sekali enjoylh puas2...siap jumpa org pjg & org pendek lagi tu...agknya shida paras mana kalau bdiri kat sebelah org yg tinggi mcm tiang letrik tu ek???

    ReplyDelete
  6. salam syawal akak ucapkan, tak terlambat lagi kan..hehehe

    ReplyDelete
  7. best pulak tgk gamba kat kl
    lama x jalan sana

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya gak la ye...tinggi tol mamat tu...ade ke orang mesia tinggi tu....

    ReplyDelete
  9. wahh..sida pi jlan2 xajak eh..huhu

    ReplyDelete
  10. wehh! nape xckp kat aku ko gi Kl..blh singgah umah..raya sakan lah ni..hehee

    ReplyDelete
  11. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. amboi shida jalan sakan kat KL eh..
    setengah jam berdiri agak penat la kalau dlm train sesak ngan manusia..huhu

    ReplyDelete
  13. Kak shida tahu x mcm mana nak ke Rawang Dari KL Sentral? Sesiapa? Boleh x tolong bagitahu?

    ReplyDelete
  14. Kak Shida, kak Shida tau x mcm mana nak ke Rawang dari KL Sentral? Sesiapa ke? Tolong bagitahu .

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.