Contest Awesome Blog Design

by - 18:35:00

    Assalamualaikum, peace upon you.
Agak berkurun shida tak join contest dan GA ni, disebabkan syaratnya teramat mudah so shida join juga contest ni, bukan sebab itu saja no random no vote hehe^^ itu yang penting. sepenuhnya pilihan juri hehe :) pilih yang benar dan saksama ye penganjur. contest ni sebenarnya di tag oleh adik pocoboy thank you adik :) contest ni simple syaratnya mudah sangat cuma follow blog-blog owner yang anjurkan contest ni ada dua orang yang handle contest ni blog Syah Zahari dan blog Afiq Md Ali kedua-duanya shida sudah follow serta like fanpage :) comel juga blog dorang ni. semoga contest ni meriah dan berjalan dengan lancar :)
mereka yang ditag adalah :
blog mereka pun memang awesome wajib ditag hehe^^



You May Also Like

9 comments

  1. ceh tahu la jijah baru bertukar blog baru..tiba2 kena tag..saja je kan! jom sesama kita join...thanks tag dear..

    ReplyDelete
  2. semoga shida awesome..yahoo thank shida header tu cantik..bro dah pasang dah..ngamx2

    ReplyDelete
  3. ngeh3..akan dipike2 dulu..thanks tau tag..
    dah lame jugak tak join contest2 ni..

    ReplyDelete
  4. wa...besar tag shida tu..memang suruh join betul2 ni..hehehe..maceh shida tag,fiza join nanti ye..good luck shida..salah sorang menang kene banjer :p

    p/s:cam tak dapat menandingi blog cik jijah tu je -_-'

    ReplyDelete
  5. manede..blog cik fiza gan shida yang menang punya lah..eeeee

    ReplyDelete
  6. gud luck shida.. tmasuk yg kena tag ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.