EPL : Manchester United 1 - 0 Everton | Negeri Sembilan Juara kali ke3 Piala Malaysia 2011 "hobin jang hobin!!" (N.Sembilan 2 - 1 Terengganu)

by - 02:21:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Alhamdulillah team pilihan shida malam ini menang 1 - 0  menentang team Everton. yang berlangsung tadi jam 7.00 malam waktu malaysia. Tak sia-sia tengok Man Utd main tadi menang dengan 1 gol jaringan Hernandez. Berbaloi lah menang hari ni menutup kekalahan lalu menentang Man City 6 - 1 , banyak sangat tu sepatutnya seri..ciss!! Game hari ni biasa-biasa je tak ada yang luar biasa semasa game tadi hampir terlena shida ada lah!! hahaa ^_^

"JANG HOBIN JANG"
Tahniah juga buat team Negeri Sembilan kerana menjuarai sekali lagi Piala Malaysia untuk musim 2011 kali ke3 untuk team tersebut. Jaringan-jaringan mudah dan menarik di pertontonkan untuk penyokong-penyokong Negeri Sembilan. Tahniah! tahniah! dan tahniah,  Negeri Sembilan 2 - 1 Terengganu kata cik jiejah "Musuhnya dah habis binasoooooo!! yehaaaaaaaa!!! kito bolot Piala Malaysia kali ni jang!"

kawan-kawan support shida "klik sini" terima kasih, 
komen kalau dah klik shida akan balas ok ^_^







You May Also Like

6 comments

  1. tahniah man u menang!...hoho...ganu menangis lagi

    ReplyDelete
  2. congrate Man U and to all jang..sukee!yeay

    ReplyDelete
  3. hoben jang hoben! tahniah jang..yehuuuuuuu~~ tunggu2 n9 cuti ke tak isnin..tapi xdo..muahaha ^^

    ReplyDelete
  4. rekod 4 musim badi seri di Goodison Park berjaya dileburkan hehe..tahniah untuk nismilan

    ReplyDelete
  5. yes MU menang..hihi
    tahniah jugak dekat N9
    wpun bui org sarawak tp bui ada jugak tengok..mmg best perlawanan tu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.