EPL : Manchester United vs Liverpool 1-1 | fuhh!! memang cuak lah!!

by - 03:01:00

   Assalamualaikum, peace upon you.
1-1 tu, fuhh! seram je tengok game tadi betul-betul rasa cuak fuh!! tak habis lagi ni. mana tak nya siGerrard tu boleh skor 1 dulu untuk team Liverpool. amboi!! abang shida kat KL siap sms shida lagi bunyi nya berbaur riak yer abang!! "apa cer..dah satu dah hahhaaaaa" tengok hahaaaaa tu agak panjang ya, wahai abang ku jangan golojoh sangat na! shida balas kat dia. "berlagak siotttt" dalam hati sian lak kat kakak ipar dia team sama shida Man UTD mesti kena kutuk dengan abang. 
dan dan shida sms kakak ipar tanya. apa kes sis?? kakak ipar shida balas " :( " adehhh^^ MACAM KENA KUTUK KAW-KAW JE DENGAN ABANG hehee^^ pastu bila siHernandez tu skor satu untuk menyelamatkan maruah Man UTD hati berbaur-baur gumbira yang amat sangat. hahaa^^ dan dan sms abang shida "eheemm hahahhaaaa" rasanya hahahaa tu lagi panjang dari msg abang tadi, itu shida pasti! abang tak balas agaknya tengah termenung kot ;p shida layan sorang-sorang je tengok bola yang lain semua kat depan tengok channel lain. tak ada geng tengok bola nak buat macam mana kan :) shida tak kisah pun sebenarnya!
apa pun memang lega hehe^^ mula masa separuh masa pertama memang agak BOSAN tak ada yang skor lagi. Semua sipi-sipi saja. bila dah 1-1 baru nampak meriah sikit game hehee^^ habis tengok bola shida tengok cerita hantu kat astro citra tajuk "Hantu Bangku Kosong" lawak kan tajuk dia AZHAFIZAH pun kata cam tu hahaa^^ tapi seram juga :)




You May Also Like

12 comments

  1. hehe..minat bola ye shida..
    Hubby sis pun sokong MU..hampir2 dia x dapat tido mlm td klu MU kalah.. ;)

    ReplyDelete
  2. peminat liverpool dtg serang ni..hehehe

    tengok gak semalam tapi time tu 0-0 lagi..

    cane la leh seri ni, patut liverpool menang..weee

    ReplyDelete
  3. gogogoo harimau malaya ehhhh salah port ke? soweee hihii minat bola jugak shida ni...best, jom pi stadium

    ReplyDelete
  4. hai syida :) lama tak datang sini..
    hehe hari tu pergi restoran pak li tgk ramai gila orang bersorak... masalahnya kenapa diorang sokong dua dua eh huhu

    ReplyDelete
  5. haha,,ptt liverpool kena tmbh 1 gol lg n ie

    ReplyDelete
  6. Always Barcelona...........

    ReplyDelete
  7. dah lame xlayan bola sejak abg2 dah kawen xde geng tgk bola..huhu..ahaha..memang lawak kot tajuk tu..teringin tengok >,<

    ReplyDelete
  8. Bila laa ada budak macam si Ramli tu dapat main kat MU....

    ReplyDelete
  9. naseb baik seri kn shida kalo tak sure kena kutuk dgn liverpool fans kt opis nnti...

    ReplyDelete
  10. mujur seri..kalau tak seminggu kena basuh dengan loserfool heheh

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.