Jom kenali anonymous a.k.a hery a.k.a lelaki pakaian hitam | pelik mereka ini!!

by - 03:19:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Firstly shida nak ucapkan Salam Maal Hijrah 1433H buat semua umat islam seluruh dunia. Lambat pula buat entri tentang Maal Hijrah kan. 2 3 hari ni shida sangat-sangat sibuk, kerja banyak lepas tu letih, mata pula pantang nampak katil mula nak STIM saja!! STIM nak tidur lah!! berat sangat-sangat mata ni, bila dah sibuk letih macam ni mula lah dunia bloging shida terpaksa stop sementara. Pernah satu ketika tu, jam baru pukul9 malam shida on lappy buka --> login blog dan dan mata shida jadi kuyu, mengantuk, padahal niat nak bloging sebab awal lagi kan. Tak tahu lah sekarang susah nak kawal untuk tidur ni.

sejak shida jadi jarang bloging ni, ANON-anon suka eh bertenggek, bertandang dalam blog shida ni. ANON yang di maksudkan ini ialah nama tanpa link. tak kira lah ada nama atau tak ada tetap shida panggil ANON. kadang-kadang bila baca apa yang dorang shout ni buat shida ketawa geli hati terasa hati sebabnya..

sebabnya shida rasa dia kadang-kadang berpura-pura. ada pula yang tanya soalan yang bukan-bukan, cakap bukan-bukan, buat perkara yang bukan-bukan yang boleh buat orang nak HENTAM sama dia. Nasib lah dia tak tinggal link kalau tak kan dah jadi femes sekejap dalam blog ni ^_^

sebabnya shida rasa dia ni HATER shida ke?? tapi sejak kapan lol?? usik orang pun shida tak pernah ini kan pula cari pasal, minta maaf lah shida bukan jenis macam tu, siapa yang kenal shida tahu lah shida ni macam mana, bukan lah seorang yang boleh mendatangkan HATRED!!

sebabnya "aku dah mula FEMES"  <--- arghhh.. tolonglah shida perasan lebih, ini memang tak boleh blah!!  femes syok sendiri boleh lah! shida wujudkan blog ini pun bukan bertujuan nak mengejar GLAMOUR!! oh please lah!!

sebabnya shida dah malas nak fikir hal dunia ANON sebabnya langsung tak ada faedah!! buang masa dan buang tebiat fikirkan tentang itu. Jadi just IGNORE!!lah. Kalau dorang ni komen atau shout perkara atau pesanan yang membantu tak apalah, kita boleh terima ini tak disebaliknya pula..hhmmm..tak apa! think positive sudah!!

sebabnya..ha! sudah tak ada sebab lagi jom layan si ANON dibawah yang sempat shida print screen tanpa dia sedari. IP pon shida sudah detect!! yeahh!!

 apa yang dia nak shida pun tak tahu, kalau ga tahu ditanya dong!! arghh..gemas dehh!!




You May Also Like

17 comments

  1. Dekat commment saya pon ada si EN dan Cik Annon ne singgah... Dah jadi SPAM kot... mls nk pblish.. Hahhaa.. Nampak semak je.. Hohoho~~

    mmg cik @ en annon ne dah xde krje.. Huhuhu


    BTW : Salam Maal Hijrah 1433H.. Semoga thun baru ne lbh baik dari thun2 yg lpas.. Amin ~~

    ReplyDelete
  2. WADi menjemput anda untuk menimba ilmu di laman WADi.
    Entri terbaru, adakah sambutan awal muharram itu ada di dalam Islam?

    http://addienblog.blogspot.com/2011/11/sambutan-maal-hijra-antara-sunnah-dan.html

    p/s- kalau kena ganggu, doalah kepadaNya..Dia akan membantu anda, jangan risau =)

    ReplyDelete
  3. banyaknya..semua dia. huhh salam maal hijrah shida

    ReplyDelete
  4. hish hish ape la yg tak puas hati si anon ni..abaikan jer..bila kita mula di kenali mulalah pelbagai dugaan datang. asalkan die tak mendatangkan mudarat. hehe

    ReplyDelete
  5. Assalam, kesian kak Shida...huhuu... pedulikan sak orang mcm tu, jngan dlyan.. kalau tak tambah menjadi-jadi plak dia nanti...huhuhu

    ReplyDelete
  6. ishh sape org nye lang? meh r share ngan anyah. nk gk tw sape manusie berhati busuk ni!

    ReplyDelete
  7. hahaahha..rasenye org yg same kot shida..maybe dia ad terjumpe blog shida mase search..huhu

    ReplyDelete
  8. Apa2 je lah yg dia merepek kat shoutbox shida tu..takde kerja..^^

    ReplyDelete
  9. ni antara sbb zuan x pki shoutbox..

    ReplyDelete
  10. salam maal hijrah juga shida..esok cuti x? aku turun ipoh jap lagi..tgu suami blk ni..

    ReplyDelete
  11. kes baru lagi, huh...

    *salam maal hijrah shida ^^

    ReplyDelete
  12. berderet nma dia.. bkn malaysia kowt

    ReplyDelete
  13. stalker akak!scret admire la tue..hehe

    ReplyDelete
  14. seram tol mamat tuh..huhu..salam maal hijrah shida..=)

    ReplyDelete
  15. Salam Maal Hijrah shida.. :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.