Tahniah pada Pasukan Negara: Hoki Juara Piala Sultan Johor | Malaysia vs Kemboja 4-1 BOLA Sea Games

by - 03:06:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Tahniah pada pasukan Hoki Negara bawah 21 tahun kerana telah menjuarai Piala Sultan Johor yang pertama pada tahun 2011 ini, satu pengakhiran tahun 2011 yang membangga bagi era sukan tahun ini. Dengan kemenangan ini masa depan arah tuju pasukan Hoki Negara bawah 21 ini semakin cerah dan mendapat tempat dan nama dalam dunia sukan HOKI. Untuk team kali ni shida memang tabik pada mereka sebab kebanyakan pun pemain-pemain baru dan pelapis-pelapis muda team hoki negara. Perlawanan yang berlangsung di stadium hoki Taman Daya. SYABAS!!

TAHNIAH TAHNIAH DAN TAHNIAH UNTUK PASUKAN NEGARA !!

Kedudukan Terkini Sukan Sea/ Pungutan bagi kesemua negara.




You May Also Like

6 comments

  1. tahniah2..kipidap pasukan Malaysia

    ReplyDelete
  2. congrate untuk mereka..terbaeklahhh!

    ReplyDelete
  3. malaysia hebat gila bila men hoki tempoh hari ..semangat juang yang perlu ada dalam pemain bola sepak negara kita heheh

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.