ya allah!! sabar saja lah!! apa nak update ni!! arrggghhh...!!

by - 00:56:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

otak jadi blurr wehh!! tak tahu kenapa, lepas kejadian semalam dalam masa 6 minit BAHRAIN skor sampai 3 biji gol!! pada hal team Malaysia dah leading dulu 2 - 0, oh tidak!! terus jem wehh!! otak semalam terkedu tangan nak menaip semalam. Tutup lappy terus tidur je cehh!! konon frust lah sangat hehee.. tapi betul sangat-sangat, memang shida sedikit kecewa dengan game semalam. Tapi apa kan daya kena terima hakikat kan! walau apa pun shida masih sokong dan terus menyokong pasukan Harimau Malaya kita. dan berharap pasukan bola kita Harimau Malaya terus fokus dan jadikan game semalam satu pengalaman yang tidak patut dilakukan sekali lagi! HIDUP Harimau Malaya!!
kena terima hakikat kepada semua yang kecewa semalam, game semalam corak permainan memang terbaik, ada sistem tapi hilang fokus itu saja. Walau apa pun semoga berjaya untuk Harimau Malaya kita perjalanan masih jauh dan masih sempat untuk memperbaiki kelemahan skuad bola. Majulah sukan untuk Negara!




You May Also Like

17 comments

  1. x apa..
    kita sebagai peminat keciwa..
    pemain negara apatah lagi..

    mungkin rezeki untuk lain kali...

    ReplyDelete
  2. huhu.. diorang x sihat sepenuhnya ag kot..or mungkin xleh fokus ke..sebab tu kalah..apa2 pun kita doakan mereka menang game akan dtg..GO tiger..

    ReplyDelete
  3. Apapun tetap sokong diorg..Harimau Malaya terbaek..^^

    ReplyDelete
  4. Saya pon tertekan gila psal bola ne...
    T'tekan bukan psal kalah.. Tertekan sebab stdent2 dok terjerit-jerit macam orang gila.. Ayooo.. dah la bilik dekablik rehat.. Bising yang amat.. Huhu..


    p/s : redho je.. hehe =))

    ReplyDelete
  5. hahaha mood kecewa memang membuatkn kita hilang idea nk update.. huhu

    ReplyDelete
  6. mcm sy~ sllu takda idea nk update..

    rugi kan malaysia, dah boleh menang dah mula mula tuu

    tp nk wt cmne,xde rezeki.

    ReplyDelete
  7. mmg frust menonggeng tgk game mlm kelmarin kan...starting best tp ending mmg xbest...wt org skt jntg xjadi nk mati...hoho

    ReplyDelete
  8. huu..sedih je kan..

    apa nk buat..huuu

    ReplyDelete
  9. same laa.. frust giler kot tgk bola tuhh,
    tu la jadi nye bile da telampau kondifen sgt akan monang,
    haihhh

    btw, asal tah rase comel entry nie. bile tgk tajuk entry, pastu tgk gmba org jerit tu klaka plak, btul stress alang neh, kehkeh

    ReplyDelete
  10. Malaysia kalah yahoo = -' tension2 pon boleh gak update shida heheeeee

    ReplyDelete
  11. dorang kepenatan kot banyak game tanpa rehat yg cukup..awal2 dah confident menang tapi apekan daya kalau dah bukan rezeki team malaysia..ape2 pun sokong mereka jugak..

    p/s:hebat penangan bola kat shida ni..sampai takde mood

    ReplyDelete
  12. sabar ye shida..kalah sikit je tu..huhu

    ReplyDelete
  13. apa nak buat sida..terima jerlahh..

    ReplyDelete
  14. trima padah sbb x fokus game 90minit...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.