Perkhidmatan Shoutmix Free dimansuhkan,kini berbayar | Jom bertukar

by - 15:01:00

    Assalamualaikum, peace upon you.

Salam satu blogger pada semua. heehee.. tengok saja gambar mesti semua dah tahu  kan shida nak story tentang apa hari ini. ya!! memang pun!! tentang perkhidmatan shoutmix akan dimansuhkan tak lama lagi, tengah menghitung hari saja ni. so bagi pengguna-pengguna shoutmix sila lah bertukar arah ke cbox atau shoutbox atau perkhidmatan-perkhidmatan lain yang percuma. Apa yang penting percuma! bagi yang tak tahu klik Important Notice :)
Kalau pergi ke blog lain-lain semua sudah inform tentang isu ini. Walaupun ada sesetengah blogger yang tidak suka akan penggunaan cbox atau shoutbox kerana ianya MANUAL lastly semua kena pakai perkhidmatan itu juga. Kalau manual pun ok juga sebab jika kita salah isi link blog sampai bila-bila pun akan salah kat situ dan sebaliknya pula jika pakai perkhidmatan cbox.
Bagi shida shoutmix atau cbox sama saja. Tak ada beza pun. Yang penting ada tempat untuk pengunjung blog kita tinggalkan jejak. Memang shida tak kisah bab-bab auto atau manual tapi tapi biar lah setiap blog ada "PETI SMS" kan untuk kemudahan bersama-sama.

untuk pendaftaran SHOUTBOX klik sini > Registration Free
                    CBOX klik sini > Registration Free





You May Also Like

14 comments

  1. betul3..sama je pun..cuma cbox ni pandai hilang2..shoutmix lebih stabil..tpi fungsi tetap sama :)

    ReplyDelete
  2. serius kena bayar?? apasal jijah tak tahu ni???? hahaha ala xbest la bertukar..patut la bloglist jijah rata2 pakai cbox dah!! hish ketinggalan keretapi betol la..hahaha

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum ka apa kabar?
    ichsan dah lama tak pakai shoutmix :) hehe ..

    ReplyDelete
  4. tinggal mesej kat tempat komen pun ok jugeeee..

    lawa blog syhida hehe

    ReplyDelete
  5. Bila pula shoutbox dan cbox nak buat perkara yg sama?

    ReplyDelete
  6. pat pun kne btukar lah nih kn...

    ReplyDelete
  7. syg pulak nak remove dan ganti yg lain..hehe

    ReplyDelete
  8. fiza dah bertukar pada cbox dah..rindu la shoutmix..=_='

    ReplyDelete
  9. fiza dah bertukar pada cbox dah..rindu la shoutmix..=_='

    ReplyDelete
  10. shoutmix hilang, nak tinggal jejak pun malas skang..huhu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.