TOP UP GIVEAWAY by JOEL & QIL

by - 00:20:00

    Assalamualaikum, peace upon you.

Topup GA ini dijemput khas oleh penganjur iaitu adik Joel tryin' to be #hebat yang comel dari Miri sarawak. Joel juga pemenang GA shida musim lalu <---bukan nak rasuah ok hehee ^_^ disebabkan GA ni sangat-sangat simple so shida pun berminat untuk join. Lagipun hadiahnya TOPUP, pemenangan juga dipilih oleh bantuan random.org. Kalau ada rezeki shida tersangkutlah nombor blog shida nanti :) Actually GA ini ada slogan tapi terbatal atas sebab-sebab tertentu so GA ini menjadi lebih mudah. 
Sangat-sangat rugi kalau korang tak join. sponsor TOPUP banyak juga dari beberapa blogger yang terlibat. Mana tahu rezeki dapat TOPUP free tak payah susah-susah pergi kedai reload kan :) so dengan harapan ramailah yang join nanti. kita memeriahkan lagi GA yang best ni :) so untuk syarat-syarat shida dah penuhi seperti yang diminta. kalau ada yang salah sila inform ok Joel ~ sekian, thank you.

untuk join klik banner atas atau nama penganjur. tarikh tutup 25 december 2011 (11.59pm). tak lama saja lagi kan so just tunggu tuah masing-masing. member-member shida yang kekeringan idea jom lah join GA ni :) eh eh ada hadiah misteri ke joel?? ^_^




You May Also Like

17 comments

  1. goodluck shida!mase xde idea ni mmg best join ga kan shida..ke mane ntah mood kite kalau bz kan..huhu sedih
    -_-'

    ReplyDelete
  2. hoho...kering idea JOIN GA ek shida...good idea...nak join gaklah nnti...kita sama2 mncuba nasib...ada lubang buat duit bgtaulh shida nak JOIN gak...skrg dh idup b2 kena rajin2 cr side income kalo x xleh nk ada bebi rmi2..hoho

    ReplyDelete
  3. good luck ea..

    mana tau,leh menang kan.. ^__^

    ReplyDelete
  4. kalo menang kite share ek..hehe

    ReplyDelete
  5. thanksss join :) dah lulus..

    all the best kak shida! :D

    ReplyDelete
  6. gudluck shida..org negeri bui tu..hehe

    ReplyDelete
  7. Assalam, gudluck kak Shida. hope kak Shida menanglah... huhuhu

    ReplyDelete
  8. smoga ada rezeki kamo dpt topup.. hehe

    ReplyDelete
  9. semoga berjaya shida..kalau random.org, ni main atas luck belaka tuh hehe..

    ReplyDelete
  10. gud luck shida..nnt dpt topup, share kat cunndaa ye singgit..hahhaaa...gurau je dear

    ReplyDelete
  11. menang la kak :D

    http://joel-leslie.blogspot.com/2011/12/keputusan-top-up-giveaway-by-joel-qil.html

    tahniah!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.