wish yang terakhir HAPPY BIRTHDAY APIT a.k.a FIZGRAPHIC

by - 00:06:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

ok firstly shida nak wish Happy Birthday untuk kawan blogger shida yang paling-paling rapat dengan shida boleh dikatakan bagaikan air yang dicincang tak akan putus iaitu FizGraphic a.k.a Apit yang hari ini genap umurnya yang ke?? korang nak tahu?? cuba tanya APIT sendiri hehe..so nak buat kad dah tak sempat nak balut hadiah dan pos lagi la tak sempat. so ada masa beberapa minit ni shida buat kad ucapan sendiri untuk APIT tapi simple saja lah. Hope u like it APIT! Nak buat vector shida belum belajar lagi. Nak buat doodle lak lagi la tak reti inikan vector kan. so sekeping kad yang shida edit-edit dan menjadi sebuah ucapan ikhlas sempena hari lahir mu :)
semoga apit sentiasa gembira sepanjang hari ulang tahun ni. so apit celebrate dekat mana? dengan siapa? dapat hadiah apa?? hehee shida kepohciii je!! apa-apa pun semoga APIT tabah dan sabar menempuh liku-liku kehidupan tak kira la sebagai seorang yang bekerjaya, pelajar mahu pun blogger :)
dan juga apa saja yang diimpikan oleh APIT menjadi kenyataan. APIT ni sebenarnya korang,dia sangat-sangat lah baik. ramah juga orangnya. tak sombong, kalau bab gosip-gosip laju je dia cari shida hehee dan dan dan yang best sekali tak lokek berkongsi ilmu dengan shida tak kisah dari segi apa saja yang mahu dikongsi. teringat dulu masa mula-mula kenal apit masing-masing newbie kan, lama-lama makin hari makin rapat sehingga sekarang, kiranya nak cari kawan(lelaki) macam APIT ni mungkin 1 dalam sejuta^^ececeeh.. apa pun shida berharap APIT sentiasa bergembira dan berjaya dihari kelak insyallah AMIN~ hope shida orang terakhir yang wish!! memang nak jadi yang terakhir pun ^_^ Apit jangan marah na!!
lepas birthday APIT continue birthday shida pula bulan JAN 2012 so tunggu jelah!! arghhhh!! tension juga hari lahir semakin dekat dan shida juga semakin berumur, berumur dan berumur! arghh!! benci!! bila nak kahwin nih????



You May Also Like

16 comments

  1. Hepi bisday!!

    Entri terbaru di blog JR: "Kesiannya Fasha Sandha....Easy Come, Easy Go??"

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaa......
    lawanya kad...yg penting biru..
    kita taste sama nie shida..hahaha
    thanks shida..apit senang kwn ngn shida.
    senang nak bercampur..kita kan satu pala..hoho..sempoi punya..
    hmm shida org terakhir dah nie..
    sukanya! eeeeee...cubit pp shida..hihi..
    thanks taw..peace..

    ReplyDelete
  3. again..happy birthday apit..apit mmg friendly..^__^

    ReplyDelete
  4. Sama lar shida! dilemma.Berumur dan berumur tapi asyik tgk orang lain jek yg kawin.heee :D

    ReplyDelete
  5. apit seni reka grafik dodle tu ke? patut shida terer buah banner dan header

    ReplyDelete
  6. jan 2012???same la kite k.shida..:)))

    ReplyDelete
  7. jan 2012???same la kite k.shida..:)))

    ReplyDelete
  8. HB apit !

    Dah nak kawen ke?
    Patut la terbau nasi minyak je ne..
    Miahahhaa =p

    ReplyDelete
  9. HB apit!!


    hahaha bila makin berumur la tension asyik tanya bila nak kawen jer..semak tol! hahaha

    ReplyDelete
  10. besday apit yer...
    hepy besday apit..
    smg pjg umur, murah rezeki..

    ReplyDelete
  11. Happy B'day..

    Sama bulanlah B'day shida dgn Qis..brp hb.tu?.. :)

    ReplyDelete
  12. wah! rapat sangat tu.. nak berkenalan jg lah.. happy birthday to you kawan!

    ReplyDelete
  13. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable information to work on. You’ve done a formidable job and our whole community will be grateful to you.

    ReplyDelete
  14. Ich bin oft zu bloggen und ich danken Ihnen für Ihre Inhalte. Der Artikel hat wirklich Gipfeln mein Interesse. Ich werde auf Ihre Website Bookmark and Keep smiling für neue Informationen.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.