Apa pilihan shout kegemaran korang ?? | CBOX vs FIBOX

by - 19:00:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

salam satu blogger semua :) so hari ni shida publish entri agak kelewatan huhu. Sementara nak menunggu turn mandi ni shida taip beberapa text ringkas untuk korang. Ia juga satu peringatan untuk korang bila masuk blog Dunia sebenar Shida ni. Macam shida keperluan shout ni memang perlu!! dalam blog shida. Disamping kawan-kawan dapat tinggalkan pesanan ringkas atau panjang, disitu shida tahu juga tahap keperluan dan kegunaan blog shida ni. Bagi shida walau shida "FEMES" atau "TERKENAL" satu hari nanti <-- bila lah agaknye?? :P shida pasti sediakan juga satu shout buat kawan-kawan. Shida tahu tak ramai juga yang nak berbalas komen tapi meletakkan walau satu shout dalam blog satu idea yang terbaik untuk blog macam shida dan sesiapa saja.

Shida akan rasa janggal bila tak letak shout then pengunjung pasti komen pada entri TAPI yang dia komen bukan tentang penulisan yang kita karangkan tu tapi dia mengirim satu pesanan iaitu "hye singgah sini" "saya dah follow awak follow balik ye" so sia-sia je kita karang penulisan yang terbaik dari ladang sekali pun. dorang tak baca malah sibuk memberitahu kehadiran dorang ke blog kita! Tapi ini semua terpulang pada hak individu. Pendapat shida mesti ada SHOUT! :)

sebenarnya bukan perkara diatas yang nak shida sampaikan. Sebenarnya shida nak bagi tahu yang sekarang ni shida menggunakan 2 jenis shout iaitu FIBOX dan CBOX untuk penggunaan utama shida pakai FIBOX sebab shida tengok kegunaan dia mudah dan mesra cuma kadang-kadang suka problem juga so CBOX shida buat sebagai shout ke 2 JIKA! fibox mengalami kekejangan ya! hahaaa..kalau FIBOX problem korang jangan lah terus pangkah gunalah CBOX shida tu. kan shida ada pesan "FIBOX PROB?? KLIK CBOX DISINI" jadi korang klik lah cbox pasti boleh guna tanpa sebarang masalah. Biasa lah benda free mana ada yang sempurna kan :)

raya cina menjelma cuti tiba yahuuuuu!!!! blogwalking sampai pitam!!! korang cuti berapa hari??





You May Also Like

15 comments

  1. ada jejak aku kat cbox..hahaha :P

    tapi fibox tu asyik problem je,ke ak sorang je kne camtu..huhu..ce shida tengok ni, Fibox pening lalat

    ReplyDelete
  2. Fiza pun letak 2.cbox dgn shout busuk..memang kena ade spare,takut salah satu prob kan..fibox pun best jugak ^__^

    ReplyDelete
  3. saya lebih selesa guna shoutcamp..hehe

    ReplyDelete
  4. betol2..kalau tak letak shout rasa tak lengkap org tinggalkan jejak tu kan...jijah pilih cbox shidaaaaaaaa yg comey tu! hehe tambah dgn shout busuk.org :)

    ReplyDelete
  5. kalo shida letak 3 shout pun OdahOne akn tgglkn jejak kat tiga2 sekali...hoho...jgn BW smpi pitam smpi lebah dah lh shida..kalo pitam nnti xleh nk wt new entry

    ReplyDelete
  6. KAK BUI SETAKAT NI GUNA CBOX JER..DH MALAS NAK TUKAR2 LAGI..

    TAHUN BARU CINA,SEKOLAH CUTI SEMINGGU,LEH LAH BW SAMPAI PINGGGGGGGSANNN..HAHAHA

    ReplyDelete
  7. KAK BUI SETAKAT NI GUNA CBOX JER..DH MALAS NAK TUKAR2 LAGI..

    TAHUN BARU CINA,SEKOLAH CUTI SEMINGGU,LEH LAH BW SAMPAI PINGGGGGGGSANNN..HAHAHA

    ReplyDelete
  8. ni mcm bls blik pd entry miera je..
    http://miraakim.blogspot.com/2012/01/oh-kotak-jerit.html

    ReplyDelete
  9. aritu sy smpat wt cbox jaa.. asal ada satu kira ok laa tu, huh..

    *ada cuti CNY tp nk run keje part time laa ^^

    ReplyDelete
  10. lps shoutmix stop bagi free, ak stop guna shoutbox...nak cuba brblog tanpa kotak tu.sebab kalau ada pun, kdg2 tu x terbalas.tu pasal la...dulu masa awal2 mmg rajin bw, skang da slow.tu pasal better xde je :)

    ReplyDelete
  11. apa yg kamu suka msti disukai lain juga ;)

    ReplyDelete
  12. mula2 fibox then berbalik kat cbox. hehe..

    ReplyDelete
  13. dulu apple letak dua chatbox..1 cbox n 1 shoutmix..eh,nasib la ada spare..hihi..so skg nak letak fibox tu lagii la.hihi:)

    ReplyDelete
  14. Fibox kadang² kejang. Tak pasal² mesej dihantar dua kali.. Bukan kadang² sebenarnya.. Selaluuuu.. Normal la benda percuma.. Syukur..

    ReplyDelete
  15. *Seronok kalau ada blogger yang komen 99% tepat dengan isi entri kan? kehkehkeh

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.