Happy Birthday to me | sekarang sudah semakin tua! sila percaya!

by - 10:38:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Firstly nak ucap thanks pada korang semua sebab sudi wish birthday entri WW semalam, walaupun korang tak tahu birthday siapa korang tetap wish hahaa^^ Actually hari ini 5 January 2012 genapnya umur shida 2* eh! perlu bagitahu ke? malu ah! muda sangat! so sempena bulan january ni tibanya tarikh keramat shida dan juga terbitlah azam-azam baru 2012. Azam tahun lepas dah semua berjaya dilakukan. Hope tahun ada peningkatan dari tahun-tahun lepas. Penambahan azam mestilah ada termasuk lah "target kearah alam perkahwinan" ha! shida dah bagi hint mesti tahu umur shida lebih kurang lingkungan berapa. kan kan :)

sebelum terlupa thanks to sahabat sejati intan payung, pengerang jantung hati shida iaitu Puan Azizah dan Cik Azhafizah yang sudi buat entri BIRTHDAY untuk shida, terharu kot ^_^ terutama Cik Azhafiza yang sudi buat kad ucapan superduper cute! Nak baca entri itu klik nama-nama mereka! siap shida backlink terus ke entri tersebut. tak lupa juga pada rakan-rakan di facebook yang wish birthday dari semalam tepatnya jam 12am sehingga sekarang. ada yang shida tak sempat reply thanks tapi shida akan reply juga. Terharu tak habis lagi sebenarnya dapat kad birthday dari my mom <3 so sweet~ walaupun ringkas tulisannya tapi bermakna bagi shida sebab ini pertama kali mak shida bagi kad birthday. Selalu wish biasa-biasa je ~_^ thank you mak! love u!

sebenarnya ada lagi yang terharu, majikan shida pun wish tepat jam 12am dia wish birthday shida. dalam fikiran shida "amboii bos aku tak tido lagi" tapi sayang shida tak sempat nak reply sebab sibuk gayut-gayut dengan buah hati. Nanti petang shida jumpa dia baru boleh ucap thanks depan-depan baru gempak!! hahaa^^ setakat ni shida masih tangan kosong! hehee paham-paham saja lah! dah tua tak ada siapa nak bagi hadiah. hehee :P

dan yang terakhirnya shida nak minta maaf pada semua sebab tak dapat nak update entri macam selalu untuk minggu ini dan yang lepas-lepas diatas kesibukan yang melanda sejak-sejak ni. hujung tahun dan awal tahun shida memang agak sibuk. tapi shida janji after minggu ni shida update seperti biasa, blogwalking laju-laju, comment entri korang, balas jejak korang juga. Rindu nak buat semua tu sebenarnya. thanks pada semua yang sudi singgah tak kira masa di blog shida ni. ^^Thank You^^

agak-agak siapa yang nak teka umur shida berapa atau nak tahu ulangtahun yang ke berapa pada tahun 2012 ni sila PM shida ok hehee^^ gilesss.. :P





You May Also Like

28 comments

  1. happy birthday shida...moga semua impian tercapai....all the best to u shida :)

    ReplyDelete
  2. umur 20++ lum cukup tua lg shida....agk2 lg 40 tahun akn dtg still berblogging lg tak?...hoho

    ReplyDelete
  3. shidaaaa sayam!


    happy birthday!!!=)


    ngeeeee^^

    ReplyDelete
  4. Happy bday shida! yang ke bape tu? errr,ada awal 20an mcm iqa ker?heee :D

    p/s:azam kita sama lar.Nak kawin cepat!lalallaa~ :p

    ReplyDelete
  5. Happy B'day shida..
    yang ke-25 kot.. ;)

    ReplyDelete
  6. hepi b'day shida dear.. ^_^ hehe...
    tanjoubi omedeto...

    ReplyDelete
  7. saya tahu umur shida berapa..heehe.shhhh..sesame shida..just hope you're happy always ^__^

    ReplyDelete
  8. As'salammualaikum cik shida ku...

    selamat hari lahir yea..semoga ALLAH SWT rahmati dan berkati usia,kesihatan,kebahagiaan,kehidupan dan kerjaya shida..insyaALLAH amin..nak buat entri sal bday cik shida,urrrmmmm..rasa rendah diri pula..acik tak ada bakat yg kreatif bagai nie..harap shida tak kisah acik wish kat sini jer..yea...(T.T)

    Jom Join bloglist acik

    ReplyDelete
  9. anyah taw yg ke berape! kehkeh :-p

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday Shida....semoga pjg umo murah rezeki..bahagia dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  11. yey jijah tahu shida umor berapa..beza setahun jer..hehe jijah doakan shida berubah status tahun 2012 ni..insyaAllah semoga menjadi kenyataan ke arah perkahwinan :)

    ReplyDelete
  12. hepi bday cik shida..semoga tercapai hajat nak kahwin tu ye,,hee

    ReplyDelete
  13. selamat ulang tahun sayang..
    kini kau bersyap pergilah terbang..
    rentaslah langit cita2mu
    moga nanti kita kan bertemu..ewahhh~

    ReplyDelete
  14. SELAMAT HARI TUA SHIDA..HAHA..WISH ALL YOUR DREAM COMES TRUE DEAR..*_*

    ReplyDelete
  15. hepy besday to you dear..
    muah muah muah muah..hihi

    ReplyDelete
  16. wah da menyambut ulang tahun perkahwinan.. erk kelahiran.. hehe

    hepi bufdei shida XD

    ReplyDelete
  17. tua dah kawan aku sorg nih kih..kih..kih..

    ReplyDelete
  18. kak shida happy belated besday :D

    ReplyDelete
  19. happy birthday shida..nak teka boleh tak? seumur ngan saya, betul tak? hahahaha..dah tue kta tahun ni..ish3..

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum ,

    Selamat hari kelahiran ye.. :)

    ReplyDelete
  21. heppy bezday orang tua...

    ReplyDelete
  22. pasni msti byk publish new en3 kn, hikk...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.