hye hye 2012 bye bye 2011 | Selamat Tahun Baru buat Bloggerian

by - 03:04:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Alhamdulillah hari ini 1 Januari 2012 iaitu bersamaan entri pertama bagi permulaan tahun baru ni. Rasa semangat pula nak buat entri pagi-pagi tahun baru ini. Jadi hari ni shida berada di rawang selangor rumah abang shida dan isterinya. Sambut tahun baru disini hehe^^ tak pernah-pernah selama hidup shida sambut tahun baru jauh-jauh. Esok pula nak shopping di sekitar Kuala Lumpur. Sebenarnya shida sekarang dekat juga dengan Cik Azhafizah sebab kami sama-sama berada dirawang. so esok kalau ada jumpa shida disekitar KL tegur-tegur lah yer :) hahaaa^^ bajet retis la pula!!

Doa Tahun Baru. Jom sama-sama kita baca:
Bismillahirrahmanirrahim بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ

Ya Allah, Ya Tuhan Kami,
Kami sambut kedatangan hari ini dengan kesyukuran kepada Mu. Sempurnakan nikmatMu untuk kami pada hari ini dan kekalkanlah nikmat yang telah engkau kurniakan kepada kami selama ini dan kurniakan kelazatan untuk kami dalam mengecap akan segala nikmat yang dikurniakan kepada kami.

Ya Allah Ya Tuhan Kami,
Kami memohon kepada Mu akan nikmat secukup-cukupnya, memohon kesihatan semulia-mulianya, memohon rezeki semewah-mewahnya, memohon umur setua-tuanya, memohon rahmat dan nikmat sebanyak-banyaknya, memohon anugerah sebaik-baiknya, memohon sifat lemah lembut yang sehalus-halus Hikmahnya, memohon amal yang sebenar-benar faedahnya.

Amin :)

tak lupa juga tahniah buat OSBON kerana menjadi juara dalam Maharaja Lawak Mega 2011. Bagi shida OSBON memang layak digelar Maharajalawak Mega kerana lawak-lawak yang tak kering gusi dibuatnya serta tak basi. Tak ada satu episod lawak pun yang shida tonton tak gelak. Tengok Mr.Os saja shida dah rasa nak gelak tambahan pula dengan lawak pantun spontan si Abon memang terbaik. 350,000.00 memang banyak bahagi dua seorang dapat 175,000.00 seorang. Kaya lah pak sedara shida si Mr.Os ni. dan dan nak balik kampung jumpa dia ^_^
BOBOI juga tak kurang hebatnya, pesaing untuk OSBON juga. Pada mulanya shida memang ingat BOBOI juara kali ni sebab lawak mereka dari minggu ke minggu memang mantap! up to date kata Dato' Siti, shida pun suka lawak dari BOBOI lagi-lagi masa ada part najwa latif (gegirl) dengan game angry birds tambahan pula watak baru" Datin Maimun", macam tak terfikir game angry birds boleh dibuat watak lawak hehe^^  tapi untuk legend memang kena lah dengan selera lawak OSBON apakan daya fans veteran ramai undi hehee, apa-apa pun tahniah buat semua dari tempat ke4 SYOKK ke3 SAEHU ke2 BOBOI dan juara OSBON. tahniah!!




You May Also Like

19 comments

  1. hepi new year shida ^^

    *utk doa tahun baru..

    amin...

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru adikku Shida.
    Mr Os tu bapak sedara shida ke?

    ReplyDelete
  3. Insyallah..
    Moga tahun baru ni memberi seribu sinar & lebih baik dari tahun sebelumnya..

    Happy New Year Shida..^^

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru 2012..

    Tajuk entri terbaru di blog JR: "Azam Tahun Baru?? Mengapa Perlu Mengarut Dengan Azam-Azam??"

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru shida..alamak..fiza sekarang di banting,selangor pulak..next week mungkin ke rawang jap nak amek barang2..nanti boleh roger2 k..btw osbon the best dalam MLM..tahniah!

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru Shida :)

    eh shida ada di rawang lah.. tapi jauh dari aida pulak. tak turun gombak ke? miahaha..

    ReplyDelete
  7. Osbon nih dah menang pun masih rendah diri. die masih nak jadik pemandu teksi katanya :]

    ReplyDelete
  8. slamat tahun baru kak.shida..:)))

    ReplyDelete
  9. haa leh jumpa fiza lah..hehee


    alamak tak tgk maharaja lawak la..hehe


    selamat tahun baru shida:)

    ReplyDelete
  10. OSBON ker yang menang..tak tengok pun.huhu
    Happy new year dear :)

    ReplyDelete
  11. selamat tahun baru cik shida:)..

    ReplyDelete
  12. semoga thn br ini memberi kebaikkan kpd kita semua......

    ReplyDelete
  13. happy new year shida.... yeahh osbon menang

    ReplyDelete
  14. welcome 2012...hope u lebih ceria tahun baru ni dgn entry2 yg lebih ganaz...hoho...congratz to os, abon & shida!

    ReplyDelete
  15. happy new year shida..x roger aku pun trun KL noh.....

    ReplyDelete
  16. selamat tahun baru sida >.<

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.