Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com

by - 14:44:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Salam Sejahtera semuanya,untuk bulan pertama 2012 giveaway kali ini shida ditag oleh blogger jejaka malaya iaitu Pamie "Aku Anak Labuan"  terima kasih tak terhingga kepada Bro Eyriqazz atau penganjur giveaway ini kerana menganjurkan satu giveaway yang menarik dan buat shida tertarik untuk join kan pamie :) so hadiahnya berupa wang kertas baru dari BANK NEGARA. mesti tak ramai yang ada duit baru ni. so kalau rasa nak cepat dapat dan buat koleksi terawal boleh lah join giveaway ini > klik sini atau banner atas! boleh lihat hadiahnya sekali. Tarikh tutup GA 31 Januari 2012.

so untuk melengkapkan syarat-syarat giveaway bro Eyriqazz meminta pesertanya meletakkan satu permalink entri terbaik blog dan lengkapkan ayat "Entri ini saya rasakan entri terbaik saya kerana" .........

sebanyak 480 entri yang telah shida karangkan selama setahun lebih shida berbloging dan diantara 480 entri ini bagi shida entri ini adalah entri terbaik blog shida "Team hacker semakin berleluasa sekarang! apa patut korang buat? | Jom selamatkan blog sebelum menjadi mangsa HACKER!" kerana..penemuan satu kajian yang dicipta oleh pakar dan shida cuba mengolah mengupas dan pertontonkan kepada semua blogger bagi meningkatkan satu kesedaran tentang "dunia hacker" atau kekejam siber masa kini serta memberitahu tentang kewujudan hacker ini perlu diambil kira. Meningkatkan dan memperkuatkan katalaluan blog masing-masing dan juga saling berhati-hati ketika bloging untuk keselamatan dan keharmonian blog masing-masing. Blog selamat kita pun happy betul tak? :)

Jadi untuk GA ini shida tag beberapa rakan seperjuangan iaitu Azhafizah Puan Azizah Aida Omar Apit Caliph dan Sis Lily . Semoga berjaya pada yang kena tag dan join jangan tak join :)

andai blog shida menjadi pilihan pemenang GA ni duit tu nak simpan buat kenangan :)




You May Also Like

7 comments

  1. hehe..thanks shida :)

    tapi kan, ak dah tag awal2 puan jijah ngan aida..dorang kena buat 2 kali la kire..hahaha

    ReplyDelete
  2. nama ku di tag! ok fine kena buat la ni nampaknya..hahaha gudluck yang!

    ReplyDelete
  3. sue dah ada duit baru ni tw shida..hee

    ReplyDelete
  4. Thx TAG akak..
    Insyallah..jika berkesempatan nnt akak join..

    Good Luck Shida.. ^_^

    ReplyDelete
  5. all the best wehh hehee..dpt duit baru..tu, tp aku dah ade suami aku kn kje bank :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.