Segmen:Adore Your Arts Part II

by - 21:49:00

   Assalamualaikum, peace upon you.

Alhamdulillah syukur sebab terlepas nak join segmen part I now ada segmen part II, shida masih boleh join lagi segmen dari Azhafizah dan geng-geng group WLA dari Facebook. berminat nak join sebab ARTS! shida suka art tak kira la apa jenis pun janji art! dari sekolah pun shida memang ambil aliran ART! untuk segmen ini hadiah yang dipertaruhkan oleh penganjur adalah  vector, vector cartoon, doodle atau yang paling best!! flash header oleh Fahmi Mahat ni. Act kenal juga dengan Fahmi Mahat sebab banner yang shida pakai sekarang dia yang buat :)

Jadi untuk segmen part II ni shida cuba lah naseb dan gambar yang unik dan bagi shida seninya memang indah shida pertaruhkan adalah ini :
gambar ni shida ambil masa shida dan parent pergi PARIT BUNTAR PERAK sempena Majlis Perasmian Hari Peladang, Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2011 oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. Shida tengok bahagian ikan-ikan ternampak lah ikan-ikan diatas ni pengusaha oleh orang melayu kita. syabas!! so kalau korang nak join masih sempat segmen tutup pada : 29 Jan 2012 11:59pm  hurryupp!!

untuk syarat-syarat semua shida dah patuhi hope tak langgar mana-mana syarat hehe dan good luck untuk diri sendiri dan juga peserta yang join nanti :) Nak join klik banner segmen ya!! thank you :)








You May Also Like

11 comments

  1. wahh dapat jumpa pm tak? hehe
    memang cantek ikan tuh!
    good luck! :D

    ReplyDelete
  2. comel je ikan tu warna PINK..thanks shida join.good luck ya

    ReplyDelete
  3. cantiknya ikan tu shida.. warna dia yang menarik, cute je. Good Luck Shida..

    ReplyDelete
  4. nice pic! goodluck shida!!! :D

    ReplyDelete
  5. SELAMAT BERTUAH(GUD LUCK)..HEHE

    ReplyDelete
  6. lawanya ikan.... good luck ya..

    ReplyDelete
  7. apa nama ikan ni Shida sebab kiz ni memamg peminat ikan..

    ReplyDelete
  8. nak Fahmi Mahat punya je ke?
    sobsss sobsss..
    Bawak diri..

    ReplyDelete
  9. oke kali nih sheda pun nk join hihi

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.