Selamat Datang ke Blog E'S Online Shop shida :)

by - 21:07:00

   Assalammualaikum, peace upon you.


Ha! ini lah kejutan yang shida nak beritahu semua :) sorry lah sebab lambat publish entri ni, Petang tadi shida tidur sampai tak ingat apa-apa dah. Letih agaknya semalam berjaga melayan kerenah pelanggan yang tanya-tanya pasal baju. Alhamdulillah dah jual 2 3 baju terima kasih yang support online shop shida ni. Tak sangka la ramai pula yang like Fanpage shida, Korang nak juga boleh lah like FP FB shida kat bawah ni :
Blog pun ada shida juga ada sediakn bagi kawan-kawan yang tak ada FB boleh pergi sini Blog Shop shida dan partner > E'S Online Shop . Partner tu adik shida sendiri lah. Act kedai ni pelbagai tak tertumpu pada Baju sahaja, ada Bag-bag, purse, Baju untuk lelaki dan perempuan, Baju kurung, Dress, Baju Muslimah, Baju Bundle, tudung-tudung, Aksesori dan macam-macamlah akan shida updatekan dari masa ke semasa insyallah. Nanti nak pergi borong barang-barang kat kedai nanti. Harga memang berpatutan dan shida rasa semua orang mampu beli Insyallah :)

So dengan harapan kedai dapat dijalankan dengan jangka masa yang panjang dan kekal tanpa sebarang masalah. 2 3 hari ni ada juga la dugaan datang macam-macam. Alhamdulillah semua dapat diselesaikan. Ni kira hobi mengisi masa lapang shida kalau dah bosan tak tahu nak update apa. So kalau korang ada permintaan apa-apa boleh PM shida di mana-mana contact yang shida sediakan. So Enjoy dan support shida jom Follow Blog shop ni  =_=


Terima Kasih :)





You May Also Like

17 comments

  1. InsyaAllah, mudah2han prniagaan sis akn sgt brjaya! Amin3.. Apapun, sy bg skongan awal2 dgn LIKE dlu page sis ok! Mudah2han jdi pniup smangat sis utk trus brjuang! Jia you2!

    ReplyDelete
  2. Gud luck Shida, semoga sukses selalu...

    ReplyDelete
  3. owh..cik shida bisnes ke..Alhamdulillah semoga sukses dalam bidangnya...

    ReplyDelete
  4. wow untunglaaa dh ade kedai sndiriiii.....
    ehh alang nk turun kl bile??lupe dh..
    leh beli bju dr tuan dye truss..ekekee

    ReplyDelete
  5. semoga blog bizz shida terus maju ye..congrate dah buat bizz online..fiza punye blogshop lama tak ON dah..lepas ni leh cuci mata kat bizz shida lak kan.^_^

    ReplyDelete
  6. ok... gudluck ur bisnes dear! moga terus maju n maju :)

    ReplyDelete
  7. Thaniah akak dah bukak online shop . dah like :D hehhehe nak beli tu tak termampu lagi ;P

    ReplyDelete
  8. Baru melawat kedai on9 shida...nice!

    ReplyDelete
  9. gud luck shida, smoga trus sukses ^^

    ReplyDelete
  10. wahh bguz2 da de kamajuan..
    gud luck shida

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.