90 hadiah yang bakal diterima oleh pemenang Awesome GA Shida

by - 19:19:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

GA shida cuma tinggal 3minggu lagi untuk tamat. Shida pun rasa sangat-sangat teruja nak mengumumkan para pemenang nanti. Seperti biasa random.org adalah bantuan kekal oleh shida no pilih kasih no rasuah hahaaa^^ kalau nak join saja lah tak perlu fikir panjang. buat entri submit then like fanpage mereka lepas tu slowly follow sponsors shida ni. Ha! kan senang. bukan susah pun. Yang jadi susah bila korang follow time tu juga. Boleh ambil masa ok lagi pun GA ni berjalan sebulan setengah tak kan tak habis-habis follow lagi, sangat-sangat mustahil. sebab antara sponsors shida juga blogger yang dikenali yang korang sendiri memang dah siap-siap follow so itu juga lagi memudahkan korang tak perlu lagi follow sebab nanti jadi unfollow pula kan. Kalau korang buat macam tips shida ni memang mudah sebenarnya korang!
Jadi korang apa tunggu lagi. Mari join GA ni sebab berkemungkinan 90% dari peserta bakal terima hadiah dari shida dan sponsors. Untuk setakat ini jumlah peserta sekarang 104 peserta. Kalau lagi ramai lagilah banyak hadiah yang akan bertambah mungkin semua yang join dapat hadiah. Aduihh rugi pula shida sendiri tak dapat join ni. Hadiah memang menarik TOPUP, REVIEW BLOG, KAIN PASANG, BAJU KURUNG, DOODLE, BARANGAN MAKEUP, APAM POLKADOT, VITAMIN C, BUTTON, KEYCHAIN, BUKU-BUKU ILMIAH/NOVEL, BARANGAN CRAFT, SHAWL dan banyak lagi boleh klik sini untuk hadiah sebenar dari sponsors shida --->> Hadiah Sponsors ;)

Join jangan tak join kome, hadiah cukup banyak ni!!!





You May Also Like

14 comments

  1. Sponsorship leh join tak? Haha!

    ReplyDelete
  2. Insyallah..jika berkesempatan nnt akak join..^^

    ReplyDelete
  3. akak belum beli lg adiah.. sbb lum jumpa yg akak bkenan.. hihii

    nanti br akak bg shida yer :-)

    ReplyDelete
  4. yehaaa.... cepat2 ramai join.. nasib la sponsor tak join..hahaha.. sgt menarik hadiahnya..

    ReplyDelete
  5. mmg ohsem! GA ni shida..pndai kot arrange ;)

    ReplyDelete
  6. banyaknya...fuh...mintak2 no naik..

    ReplyDelete
  7. Wah..! cik shida anjurkan GA... nampak menarik hadiahnye..

    ReplyDelete
  8. kalo 90 hadiah yg ada possibility utk kita menang hadiah pun dekat 90% kot...hoho..rugilah kalo xjoin

    ReplyDelete
  9. tgk2..button share fb xdok plak..klu tak makin meriah jwb yer..hihihi..nak hadiah semua!blh? :p

    ReplyDelete
  10. mmg rugi kalau tak join..


    banyak tul sponsor shida ye.. alhamdulillah

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.