GA masih berlangsung pakat JOIN ramai-ramai NAA!! | Terima Kasih juga buat MEREKA yang menjayakan GA ini :)

by - 15:16:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Semakin hari semakin meriah suasana GA shida dan ia masih berlangsung. GA shida sekarang baru seminggu dijalankan dan peserta sekarang seramai 47 tak silap shida. jadi pakat ramai-ramai join GA shida ni kerana hadiah yang ditawarkan tersangatlah banyak melebihi 50 hadiah yang bakal peserta akan terima, tak termasuk lagi sesi review blog oleh blogger-blogger yang shida sendiri kagum dan respek iaitu adik * kena lah panggil adik sebab dia muda dari shida hehee^^ blogger Lyssa Faizureen dan Muaz Faris. siapa yang tak nak direview oleh mereka memanglah rugi. Kalau ikutkan keinginan shida sendiri pun nak direview oleh mereka berdua tapi penganjur tak boleh lah join sekaki hehee^^ tapi dengan menjadi sponsors untuk GA shida kali ni juga dah cukup memberi seribu makna buat shida dan blog Dunia Sebenar Shida.

Selain itu juga kita ada juga blogger Apit a.k.a Fiz Graphic iaitu pakar buat doodle yang sangat-sangat comel dan cute! Apit juga pernah buat untuk shida doodle tau. sangat comel dan cute dan dah pun shida sematkan doodle tu dalam entri ini > doodle dari apit, untuk dibuat kenangan. Sponsors lain-lain seperti Abang Eqbal Zack "Blogger Of The Year Digi Wwwow" Puan Azizah a.k.a Jiejah, Muhammad Saiazuan, Ain Zulaikha, Nurul Yui pakar craft dan banyak lagi sponsors sebenarnya nak type satu-satu pun banyak tau, korang tengok je dekat entri GA! Apa-apa pun korang JOINN NAA!! tak rugi pun korang join boleh dikatakan semua yang join berpeluang akan mendapat hadiah dari sponsors shida. 

jangan submit kat sini pula. shida print screen menjadi gambar sebagai contoh

Peringatan juga kepada semua yang ingin join GA shida ini, Link Entri GA yang korang buat tu paste kan pada ruangan submit link yang shida sediakan untuk kemudahan bersama. Ruangan submit link tu seperti gambar diatas. Benda ni sebenarnya mudah jika semua mengikut arahan yang diberi. Jangan jadi orang "serbu tak pakai helmet" tiba-tiba terus komen kat entri GA link korang. padahal dalam syarat shida dah pun beritahu kan dan lagi satu jangan letak url blog korang pula, ni bukan tempat untuk exchange link ya hahaa^^ shida pun konfius mana dapat ayat serbu tak pakai helmet tu heheee :p So korang apa tunggu lagi Jom la Join GA shida yang tengah berlangsung baru seminggu ni Awesome Giveaway Dunia Sebenar Shida  Apa yang awesome? dah cerita dah kat perenggan atas "tak larat eh nak ulang lagi ayat-ayat tu ==' "








You May Also Like

9 comments

  1. Weee~ syok tu kena review ngan dorang. hehe :)

    ReplyDelete
  2. fuhh! blogger top2 sume sida!!

    ReplyDelete
  3. aku xkenai pun dorg tp selalu nmpak kat news feed FB aku heheee...untungla shida ko....

    ReplyDelete
  4. hye.. nnti korn join sekiranya berkesempatan k...

    ReplyDelete
  5. ptt la nk tulis dok keja kluaq gmbr ja benda tu...

    print screen ropenya..hahaha

    ReplyDelete
  6. memang awesome! seminggu dah 40+ join! rugi siapa tak join tu.... hehe kalau tak jijah pon nak join tau!

    ReplyDelete
  7. @zulhilmi tempoyak dah habaq dah tok sah tekan..hahahaa lawak toii.. ^_^

    ReplyDelete
  8. nk join tp tak adil plak kan..hihi.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.