Jadual perlawanan peringkat suku akhir Euro 2012

by - 12:38:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Ha! korang layan bola? Komen sikit bagi peminat setia BOLA untuk PEREMPUAN saja, susah nak cari Fans Football Female ni sebabnya rata-rata yang minat bola adalah MALE/LELAKI. Tapi macam shida sendiri memang suka dan minat BOLA suka tengok walaupun kadang-kadang shida tak berapa paham selok belok tentang BOLA tapi shida cuba memahami. Jika ada yang shida tak faham kenapa, apa yang terjadi dalam padang tu shida tanya BF shida. Dia dengan spontannya memberi jawapan. Dia gembira sebab shida minat BOLA juga tapi tak boleh lawan dia lah minatnya. Dia pernah bagi shida Jersi MAN UTD ada dalam entri ini Tapi kalau tengok game sama-sama syok sebab masing-masing ada minat yang sama so tak  la boring kalau BF ajak keluar tengok bola kan :)  "dia cakap dah kahwin senang tak berebut tv bila musim bola..hahaaaa" So untuk Euro kali ini team-team pilihan shida semua masuk suku akhir syukrann :) Team korang macam mana??
thanks to blogger Fiz Graphic untuk banner yang superb!! cute ni!!


Ini adalah perlawanan rahsia kami antara Shida AbgFerOz dan Apit. Nak cerita balik dari A-Z memang panjang heheee^^ apa-apa pun tahniah buat AbgFerOz sebab team dia menang malam tu England 1 - 0 Ukraine tahniah! seperti yang shida janjikan shida sebagai pengadil/ref hahaa^^ nak buat entri untuk AbgFerOz bergabung sekali dengan entri SUKU AKHIR EURO ni baru mantap kan! hehee :)





You May Also Like

14 comments

  1. alahai..yui tak minat..mmg tak tau bnda cmni..hihi..

    ReplyDelete
  2. hahahaa.. baru nak tgok2 jadual pagi esok rupanya portugal lawan hik hik hik.. errr ingat lagi pngadil nie hahaha tq tq :P

    ReplyDelete
  3. hahaha..tadi pagi pon ayut search benda ni..bace paper trus bkak blkg.klakar je rase..team ayut masuk gak!Germany..tp ayut punye b ckp,mgkn kalah sabtu.jhat dia.tp mmg pon.pmpuan minat tak mcm laki.stkat sekerat je amek tahu.pastu tak sanggup jgkla nk tunggu game.klu masa yg kena je tgk ye.klu dh pg buta tgk paper jela..tgk bola apa member bru syokk..ok ckup komen ayut.pjg bjela dh ni..kita sokong team same tak ni shida?hahaha :)

    ReplyDelete
  4. xsanggup nk tunggu pagi2 nak tgk bola.. tp hubby akak tunggu je.. tp lps tu ngantuk.. hihii

    ReplyDelete
  5. germany!!

    tgk bola bila ada mood hehe :)

    ReplyDelete
  6. aku ikut husben jerhh..kalo dia ajak aku tgk la shida heheeee :)

    ReplyDelete
  7. pat germany...sida??? mst spain kan..dari aritu lg duk spai..spain...hahaaaa

    ReplyDelete
  8. Akak & hubby sama2 layan bola..Best klu dua2 minat..^^

    ReplyDelete
  9. KAK BUI SOKONG JERMAN...HUBBY KAK BUI PULAK SOKONG ITALI..^_^

    ReplyDelete
  10. German pasukan yg SM minat...kih2

    ReplyDelete
  11. laaa kak shida peminat tegar bola sepak rupanya.. hehe mas tak minat.. adeiii, jadinya tak berapa nk tau :D

    ReplyDelete
  12. ala jijah tak minat bola luar negara..tu org sebuk euro jijah xheran pon...hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.