Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

by - 12:58:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Nak join Contest oleh Hazwan Hairy boleh klik banner atas ya ;)
Untuk memberi sokongan pada Blogger Hazwan Hairy shida nak join juga Contest Mega 2012 dari beliau dan beberapa sponsors. Bagus si Hery ni boleh dikatakan blogger yang ada talent dalam dunia bloging. Kira Hery boleh dikira blogger retis ni ;) so so tak nak cerita panjang lebar shida nak penuhi semua syarat diminta.

 Actualy maksud header ni tak mendalam simple je kisah seorang gadis yang sukakan warna biru dan pengisian blog yang pelbagai dan tanpa sempadan seperti terbang diawangan biru inilah Dunia sebenar Shida ;)

ini adalah header yang paling latest lah untuk blog shida ni. so shida pertaruhkan ia. Menang or tak, tak ade lah shida kisah sangat adat pertandingan yang penting support maaa!! so bagi kawan-kawan yang join Good Luck dan bagi kawan-kawan yang suka dengan header ini boleh LIKE untuk saya terima kasih ;)





You May Also Like

9 comments

  1. wahh xsgka shida join juga...nsb cpt hery dh nk kuar g solat..hahaha..klo x kul 2...terharu sgt2 ngn shda..hrgai gila..all the bst tau..slmt berkempen...hry upload skrg..then lps solat ada entry kempen...gudluck..

    ReplyDelete
  2. gudluck shida...!! already done.... header ni membawa 1001 makna.. moga menang yer :)

    ReplyDelete
  3. ingat biru ingat shida ^_____^
    All the best shida!

    ReplyDelete
  4. aida dah hafal dah maksud header shida.. dari kita kenal lagi walaupun shida ubah2 maksudnya still sama.. :) good luck shida sayam.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    GOOD LUCK!!!!

    Miss z tak ada FB,
    tapi miss z dah like header anda guna FB adik hehehe..

    Kalau sudi LIKE lah header miss z juga eh :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=470412479636177&set=a.470077823002976.115444.294357500575010&type=1&theater

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.