masalah feed, bloglist dan masalah selsema yang semakin serius

by - 07:31:00

   Assalammualaikum, peace upon you
Masuk puasa ke 6 shida masih flu, flu yang sederhana. Alhamdulillah lebih ok dari semalam dan kelmarin. Kelmarin punya flu memang superb! sampai pening-pening kepala. lepas tu mata berair sampai bengkak-bengkak lah bawah mata ni. Shida antara banyak-banyak sakit paling takut kalau kena selsema sebab selsema shida teruk, kadang malu nak pergi keje pun, tapi nk cuti sayang sebab bukan demam pun badan kuat je cuma selsema tu yang susah shida nak fokus pada kerja. Hari masuk hari ke 6 ok sikitlah nampak kering sikit time ni :) nak menaip pun senang hati :)


http://www.duniashida.com/feeds/posts/default?alt=rss
ok korang nampak tak link shida atas ni, bagi yang exchange link bloglist dan feed dengan shida nak minta jasa korang tukar link shida pada bloglist tu kepada link atas ok. disebabkn ada sedikit masalah dengan domian shida ni dalam beberapa minggu so untuk untuk selesaikan masalah kawan-kawan tak dapat update dari shida sejak pakai domain ni boleh ambil kod atas dah gantikan pada url yang lama ok? dah pakai link atas korang dah boleh follow up update terbaru shida :) insyallah shida akan segerakan selesai masalah ini!
sesiapa saja yang berminat nak exchange bloglist dengan shida boleh guna link atas tu ok :) pasti dapat update dari shida!  thanks pada Kak Mia Myravea Aida Omar Eca Dwinky yang sudi bantu shida dalam hal ini. Mereka semua dah pakai domain awal dari shida orang kata "tanya pada yang lebih pakarkan" hehee^^ Terima kasih sangat-sangat  :)

noted: kalau masih tak ok shida pun tak tau nak buat macam mana lagi, dah buntu ni! tunggu je lah feed ni elok sendiri huhuh ;(





You May Also Like

13 comments

  1. ayut dah tukar..tp xnmpk plak jd tak.sbb komputer ni problem ckit klu nk tgk list tu..nnt ayut tgk blik ea :)

    ReplyDelete
  2. Ok..Done..^^

    Get well soon shida..~

    ReplyDelete
  3. wahhh touchingnya.. siap sebut kak mia lagi..

    kak mia takde la reti sangat. tapi shida kena tunggu beberapa hari lagi. kak mia dah checkkan tadi. dan dah juga cuba buat macam kak mia punya, tapi entahlah tak jadi juga.

    sabar ya mungkin feed belum siap lagi dan get well soon...

    ReplyDelete
  4. saya tak faham. masalah apa ye?

    ReplyDelete
  5. cepat sembuh kshda :)

    ye mee dah tukor dah ..

    ReplyDelete
  6. haha hery pun sama lah shida...sbr ea...dah makin gila ni..hhaha

    ReplyDelete
  7. tak jadik la shida.nanti dh ok bgtau ye..

    ReplyDelete
  8. jijah dah tukar..tapi still sama lah yunk.. keluar jugak entry WW tu..

    insyaAllah pasti pulih secepat mungkin yer..

    ReplyDelete
  9. smoga shida cepat sembuh ye..:)

    ReplyDelete
  10. owh, smoga cepat sembuh shida ^^

    ReplyDelete
  11. so, skrg selsema shida dah ok ke blm ?

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.