Selamat Hari Ulangtahun yang ke dua SHIDA dan SIDIA

by - 19:07:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Hari ini adalah hari sejarah buat shida dan pasangan, Hari ini adalah Hari Ulangtahun Ke2 perhubungan kami. Alhamdulillah sepanjang perjalanan selama 2tahun ni dah macam-macam yang kami tempuh. Biasalah "suamisteri pun ada berperang inikan pula hubungan cinta biasa kami" normal lah kalau tak ada pertengkaran tu kira hubungan ni macam tak ada give and take kan. So kalau ada pertengkaran ni baru masing-masing lebih berfikiran lebih matang dan lebih jauh. tapi tak la nak suruh korang bergaduh sakan sampai tiap-tiap hari, ada masanya mesti ada perselisihan faham kan. Orang kata gaduh-gaduh manja, gaduh-gaduh nak kan perhatian, gaduh-gaduh nak mematangkan perhubungan tu. Tapi bagi shida pertengkaran ni akan buat kita lebih berfikiran positif, mengawal emosi, lebih memahami, lebih rapat dan akrab dengan pasangan. Tapi korang akan rasa semua ni bila pertengkaran ini selesai dengan penuh kasih sayang ;) ceewahhh~
thanks pada Blogger Apit sebab buat doodle couple ni mengikut citarasa warna fav shida. cantik kan korang?? kira ni hadiah dari dia sempena ulangtahun perhubungan shida dan sidia. (padahal dari segmen :p) disebabkan ulangtahun ni lah shida join segmen ni macam best pula, padahal selama Apit buat segmen pun shida tak join sebab terlalu cepat closing date dia, tahu-tahu dah cukup 50 peserta, tapi tak terlambat kali ni untuk segmen Aku & dia sepantas kilat shida buat entri hehe tempat ke belasan, ok apa cepat juga buat entri kan, hehee thanks apit ;)

 waktu ni shida ada berjanji sesuatu dengan dia bahawa....biarlah rahsia, dia je yang tahu heheee ;)
Doakan lah moga perhubungan kami hingga ke jinjang pelamin insyaallah dan hingga akhir hayat kami tetap bersama. Mesti ada yang tanya shida tak pergi dating ke?? dating eh??!! shida akan dating dengan dia tapi bukan sekarang tapi selepas raya, time raya je dapat cuti panjang so buat masa kami terpaksa berjauhan sebab dia sibuk dengan kerja seharian (kerja kuat ni nak kawen kot eh sayang?? ;p) cuti pun susah kalau cuti pun waktu untuk dia berehat (kesian shida! tabah ye!!) dating pun calling-calling je!! Entri kali ini agak jiwang hahaa^^ tak apa lagi pun masih blurr nak update apa. so kebetulan hari ni hari sejarah shida dan dia so entri ini diterbitkan dulu. lepas ni entri-entri contest GA dan segmen akan menyusul insyallah. bukan apa dah banyak blogger tag shida GA dan contest so shida tak nak hampakan mereka. Shida join jika tarikh tutup masih jauh dari mata!! Kalau dah dekat-dekat tu MAAFlah! tak dapat nak join nak meriahkan GA Contest korang ;)


doakan kami ya!! ;)




You May Also Like

19 comments

  1. WAHHH..so sweet...heppy aniversry buat kalian....moga2 cepat khwin..jmput tau..kehkeh

    ReplyDelete
  2. Tahniah Kak Shida ~~~
    Semoga jodoh akak berkekalan ^^

    ReplyDelete
  3. so sweet shida..happy 2nd anniversary.. di kesempatan ni jijah nak ucapkan semoga bahagia selalu.. tempuhi dugaan n cabaran dalam perhubungan..biar badai yg melanda tabahkan hati untuk terus sabar..jangan mudah melatah..setia dan saling percaya itu paling penting.. jijah doakan moga hubungan kalian berakhir dengan ikatan perkahwinan.. InsyaAllah Amin..

    ReplyDelete
  4. dah 2 tahun.. congrats junior..hehe

    ReplyDelete
  5. Assalam, aminnn... semoga Shida dan Sidia tu akan kekal bersama sehingga ke jinjang pelamin...

    ReplyDelete
  6. hepi tgk..moga syida hepi bersama si dia..comel betul katun apit buat.. =)

    ReplyDelete
  7. dah terbau nasi minyak shida ni..moga jodoh berpanjangan.^__^

    ReplyDelete
  8. smoga shida berjaya proceed ke next level, aamiin ^^

    ReplyDelete
  9. wah!! so sweet.. semoga hubungan itu akan berkekalan hinggalah ke anak cucu.. amin

    ReplyDelete
  10. semoga kekal selamanya.. amin :)

    ReplyDelete
  11. tahniah shida dah 2tahun dah ekk dgn dia..moga semuanya bjln dgn lncar ;)

    ReplyDelete
  12. nasi minyak dah terbau2 nih kat hidung aku..wehh jemput tau!! anim dah lepas ni aku se ko plak hahaaa!

    ReplyDelete
  13. tahniah sida..moga berkekalan hingga akhirnya..nnt jgn lupa jemput pat yer.. ;)

    ReplyDelete
  14. hppy anvsry dear.. t kawen jgn lupa jemput yui ea..hihi.

    ReplyDelete
  15. :) smga berbahagia ke akhirnya for both of u!slmt ulang tahun jgk...nak hadiah.eh?!hahaha...all the best.nnt tawen nk dtg..blh gitu? :p

    ReplyDelete
  16. alahaiiiii comelnya doodle tu.. :_)

    moga shida n psgn berbahagia selalu :-)

    ReplyDelete
  17. kak shida smoga ubungan kekal hingga ke syurga firdaus

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.