Review Kad Raya dari Blogger part 2

by - 13:24:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

kad yang ke lima datangnya dari Blogger Aida sahabat blog shida juga ni, sama pakai domain dengan shda hehee^^ Dia blogger yang shida paling rapat sebelum kenal yang lain-lain. Actualy shida sendiri dah lupa bagaimana perkenalan kami tapi rasanya kenal masing-masing masa tu newbie kalau tak silap lah, tak boleh nak push lah!. Tak apa yang penting sampai sekarang kami still bersahabat, bersahabat dunia dan akhirat, insyallah :) thanks Aida!
suka tengok tulisan Aida kemas gila!! jeles i tau >.<

kad yang ke enam dari sahabat blogger juga Blogger Ayut, perkenalan shida dengan ayut baru lagi tapi ayut ni rajin dan peramah orangnya. Selalu terjah blog shida, komen-komen lah, shida sangat-sangat hargai ayut :) so atas kerajinan beliau shida juga tiap hari datang blog dia dan komen-komen siap letak dalam bloglist sebab tak nak tertinggal setiap post dia :) thanks Ayut!
wahh! sebelah dalam warna biru tau i like ^_^

Kad Raya biru-biru ni kad ke tujuh dari Blogger Peyan iaitu penghuni tetap blog shida dan juga sponsorship Awesome GA baru-baru ni. setakat ni, ini kad paling besar shida terima hehee^^ apa yang penting biru itu pasti. eh! peyan memang sengaja ke cari kad raya warna biru ni?? apa-apa pun thanks peyan :)
tengok bahagian pengisian dalam kad ni penuh kan hehee^^ siap peyan bagi shida duit raya RM1 untuk buat kenangan so duit raya shida kini bertambah lah RM 101.00 korang ada ke duit raya?? hahaaa soalan jahat!! Apa yang teruja shida baca dalam kad ni "khas buat gadis biru" dah lama kot shida tak dengar orang panggil shida dengan nama tu. Kalau korang nak tahu dulu masa shida newbie shida guna nama blog shida ni bertema kan "dunia sigadis biru" tapi sudah disalah ertikan so bertukar seperti sekarang yang shida rasa lebih selesa dan sesuai dengan shida sendiri :)

kad raya ke lapan pula dari Blogger Hazwan Hairy agaknya korang kenal tak blogger ni? kalau tak kenal tu memang sengajalah kan! blogger baru yang sedang naik sekarang, shida kenal dia juga masa sambil-sambil blogwalking kan, then masa masuk blog dia teruja juga, teruja sebab apa cuba korang terjah dia :) yang paling best hery ni peramah, rajin juga sembang-sembang dengan dia dekat FB, dekat chatbox. Cuma sekarang dia dah tak rajin online sebab laptop rosak katanya, kita doakan hery selamat sampai ke kampung (penang) mungkin dalam perjalanan rasanya, ke tak balik lagi hery? hehehe^^ 
kad printing sendiri, cantik sama design dengan blog hery :) tapi yang cantik sebelah dalam kan sepenuhnya dari hery siap ada signature lagi, cantiknya!! kalah sign shida lagi buruk rasanya. Tulisan pun buruk itu yang tak nak tulis apa-apa dekat kad raya shida :p  hery juga baru pakai domain,terbaiklah!! thanks hery!

ada 2 kad lagi baru sampai, tak sabar nak review kad dorang ni :)





You May Also Like

20 comments

  1. Maboi banyaknya kad raya.. jeles akak tau :)

    ReplyDelete
  2. Banyaknya kad rayaaaa :D hee.
    Selamat Hari Raya ^_^

    ReplyDelete
  3. banyak dh kad shida..hihi.Best yer..Ayut punye sampi dh!yeay!hihi.Rajin?hahaha.malu i tau..apa pon semoga persahabatan ini berkekalan,dear :)

    ReplyDelete
  4. byk juga blogger hantar kad ek..
    bagus dan kekal kan :)

    ReplyDelete
  5. Teringat kad biru teringat kak Shida... Hehehe :)

    ReplyDelete
  6. wah syok tu... banyaknya kad raya! :)

    ReplyDelete
  7. remy pun dapat jugak dari hazwan hairy tu... cantik sangat kad dia....

    ReplyDelete
  8. cakkkkk hey sudah kembali..haha..dah kat png ni..wahhhh kad sya sudh smpai...kad anda pn dah dpt tau tggu hey review nnti...ngeee..tq so much shida...nnti dtg umh ok..

    ReplyDelete
  9. wah..banyak dapat kad raya eh??hehe

    ReplyDelete
  10. tahun depan saya nak design kad raya sendiri la..hahaha

    ReplyDelete
  11. Banyaknya dapat kad raya dari geng blogger! MM dapat 2 keping je tahun ni.. Termasuk yang Shida bagi ari tu.. Kad raya Shida dah masuk dalam blog MM kat entri ni

    http://pape-jer.blogspot.com/2012/08/assalamualaikum-hari-tu-aku-ada-janji.html

    Jemput singgah.. ^_^

    ReplyDelete
  12. zuan mampu kad digital je :)

    ReplyDelete
  13. wahhh....pandai dea edit2....huhu

    selamat hari raya!!

    maaf zahir batin!!!

    jangan lpa tirah time mkn biskut raya nnt..hihi :)

    ReplyDelete
  14. ee bestnya.. banyak kad raya shida tahun ni..meriah! tahun depan pon pasti lebih banyak kan..best2

    ReplyDelete
  15. ada kad aida disitu.. hehehe.. best kan shida tukar2 kad nie.. sayam shida :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.