Review Kad Raya dari Blogger part 3

by - 13:22:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Kad Raya ke 9 yang sampai ni dari Blogger Cha, blogger yang femes dengan entri bergambar beliau yang superb! setiap entri gambar-gambar dia yang bercerita, tak percaya boleh lihat blog cha, kagum dengan entri bergambar yang dia sampaikan. Kadang kita tengok gambar dan baca sedikit olahan yang cha tulis dah boleh paham apa yang cha maksudkan melalui gambar tu. Semua gambar tangkap sendiri itu yang penting. thanks cha untuk kad raya ni :)
tulisan cha nice hehe^^

Kad Raya ke 10 pula datangnya dari Blogger GigiAriema, pelik tak ada nama gigi hehee^^ ada cerita disebaliknya tau pasal gigi ni, Jom terjah gigi sebab blog dia shida designkan untuk dia :) thanks gigi sebab ingat juga kat shida walau sibuk-sibuk kan. Paling best gigi bagi shida button love yang cute! dia suruh pakai raya tapi baju shida tahun ni bukan biru hijau dear tapi tak apa shida pakai juga sebab button tu comel :)
handmade ok, cute je thanks gigi  ^_^




Thanks to Rochell sebab buat shida doodle cute ni, tak sangka lak ada yang sudi buatkan shida doodle dan silent reader?? oh macam mimpi pula shida ada silent reader :) jom terjah blog rochell blogger newbie yang ada talent seni yang boleh dibanggakan. Buat sendiri ok bukan copy paste heheee^^ thanks rochell!




You May Also Like

10 comments

  1. Banyaknya dapat kad rayaaaa :D hee

    ReplyDelete
  2. ada lagi part rupanya.. mmg betul byk.. hehehe

    ReplyDelete
  3. byk nyer dapat...... bertuah badan... salam syawal dari remyhazza !

    ReplyDelete
  4. wah...tak leh lawan kad raya shida lg banyak..hehehe seronok kan..

    ReplyDelete
  5. awat dari cha aida x dapat2 lagi nie.. hihi.. :P banyak sungguh shida dapat eh.. meriah! merapatkan lagi hubungan. haha.. doodle tu cute la.. comey je dia..

    ReplyDelete
  6. rasa meriah tak raya tahun ni??hehehehe

    ReplyDelete
  7. singgah view kad2 raya shida, hikk...

    ReplyDelete
  8. byk nye dia dpt kad raya yee.. hehe. tengs shida syg! :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.