Theme baru Nuffnang yang Awesome!! Nuffnangers Welcome home!!

by - 03:26:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Haluupp!! korang :) hari ni dah update Nuffnang untuk minggu ke 2 bulan OGOS? kalau rasa belum atau tak pernah masuk atau log in acc Nuffnang korang, better korang masuk sekarang sebab Nuffnang dah bertukar wajah! wajah?? yup!! bertukar theme yang sebelum ni warna biru-biru sekarang lebih kepada new version ala-ala transformers hehee^^ flash style (flipbook) perghhh stylo!! dari A -  Z berubah, tadi pagi shida buka, ingatkan salah masuk web Nuffnang, rupanya memang betul web Nuffnang cuma dah bertukar layout. Ringkas dan lebih menarik dari yang sebelum ni. syabas Nuffnang :)
Bagi yang tak tahu apa itu Nuffnang dan sebagainya boleh klik mana-mana nama Nuffnang telah shida backlink ke web Nuffnang untuk mengetahui dengan lebih lanjut. oh! ada tips juga^^ Shida rasa banyak yang akan bertukar nanti kita cuma tunggu dan lihat saja. Shida baru lepas update akaun Nuffnang, BE dah tak ada, mana tahu dengan wajah baru Nuffnang ni nak bagi BE baru untuk shida. Iklan baru pun banyak! rasa dah lama tak dapat BE, Apa kata korang dengan theme baru Nuffnang kali ni?? ok?? Jom kongsi bersama :)

The New Nuffnang boasts all the bells and whistles of the future of mobile blogging while paying tribute to its traditional roots. With a cleaner look it eliminates all the unnecessary clutter while improving the user experience and efficiency.

sebelum terlupa, hadiah GA dan Kad Raya Khas dari shida sudah pun selamat shida pos. Insyaallah paling lewat minggu depan korang dah dapat hadiah-hadiah ni semua :) dah dapat sila inform shida ok. Bagi yang akan dapat selepas raya tu shida mohon maaf mungkin pekerja pej. pos tempat korang tu cuti awal :) sepatutnya semua dah boleh dapat next week insyaallah :) mesti berdebarkan korang?? dan sekali lagi shida mohon maaf atas kelewatan penghantaran barang-barang GA ini.

Bagi yang belum tahu keputusan pemenang "Awesoma GA Dunia Sebenar Shida" boleh lihat entri yang telah shida bold dan birukan. Attention juga pada Pemenang semua diminta PM sponsorship anda sekiranya hadiah anda masih belum diterima. Sekiranya ada sebarang masalah boleh PM shida atau komen saja di sini. Insyaallah shida cuba bantu. Terima Kasih :)






You May Also Like

23 comments

  1. awal pagi klmarin sy dh tgk, mula2 ingat slah msuk web.. lawa kn new interface nuff ^^

    ok, noted.. arigatou, klau dpt trus sms shida ^^

    ReplyDelete
  2. wah baru perasan nuffnang bertukar wajah..almaklumlah tak buka akaun nuffnang pon..hehehe cantik jugak yer.. tp jijah still sama tak leh buka nuff guna chrome kena guna moxila pulak..adeh...hehe


    yeyeh dpt kad raya dr shida :)

    ReplyDelete
  3. hihi,dh tgk smlm.. agak pening mula2..tp kena biasakn juga.. =p

    ReplyDelete
  4. wah.. hadiah dah pos (cam ler Sop menang... hehehe

    mmg gojes themes bari Nuffnang
    harap lebih byk iklan pas nih! :)

    ReplyDelete
  5. byk yg tukar..mula2 tu nk update tcari2 gak mane la benda ni..hahaha.tp nmpk la perubahan yg ketara.. :) pej pos cuti awal?mne blh..nk pos kad raya gak!haha

    ReplyDelete
  6. dh terjah tgk nuffnang new look tadi..mmg simple & user friedly especially utk mobile blogging...tp sedih new look dah lawa & stylo kat column BE tu pulak tak berseri coz kosong jek xde apa2...hoho

    ReplyDelete
  7. memang awesome nuffnang baru..hikhik

    ReplyDelete
  8. mmg berubah wajah teruskan... lain betul rupanya.. suka yg bru ni

    kompom nuff bg BE ni :)

    ReplyDelete
  9. arra pun pos lambat sikit hadiahnya..tak sempat.:)

    ReplyDelete
  10. dah tgk nffng ptg tadi . terkejot jugak . igt masuk porn tube dah td . HAHAHAHAHAHA .

    ReplyDelete
  11. tak sempat lagi nak terjah si nuffnang ni.hehe

    ReplyDelete
  12. DA BERTUKAR WAJAH UNTUK RAYA TAUN NI KAN .. HEHEHE .. SANTEK GILE .. INGAT DA SALAH WEB .. EKEKE ..

    * SHIDA .. MISS U

    ReplyDelete
  13. walau aku xtau nuffng2 ni aku skp ohsemm juga hehee! wehh aku nk kad rayerrrr..

    ReplyDelete
  14. wow..nuffnang makin maju skg hahaa...

    ReplyDelete
  15. dah beberapa bulan ceraikan dia ni... huhuhu... panjang citer nya...

    ReplyDelete
  16. kalau pkai flashh mmg best site tu..kan..nantilah pat terjah tgk..

    ReplyDelete
  17. eh kad raya tok pat ade x sida?? heheee...

    ReplyDelete
  18. lama efa xcek nuffng ni..nk kena tgk juga nih heheee..tq info ni k.shida :)

    ReplyDelete
  19. @mia liana kak mia storylah kenapa? cer citer..cer citer.. :)

    ReplyDelete
  20. mula2 buka nuffnang baru tu agak pening kepala sikit..lama2 ok la ..tapi mmg awesome la theme baru nuffnang ni kan..stylo..heee~

    ReplyDelete
  21. a'aa nuff dah berwajah baru kan, terkejut akak ms mula2 buka time berubah wajah aritu...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.