Tutorial : cara Update Survey Nuffnang dengan new interface

by - 04:09:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

ok untuk new interface Nuffnang mesti ada yang masih terpinga-pinga mana nak cari Update Survey / kemaskini tinjauan korang kan. Mula-mula shida pun tercari-cari juga kadang jadi bengang sebab lupa kan so shida buat tutorial ni untuk shida dan kawan-kawan sentiasa ingat kedudukan semua aset-aset penting dalam Nuffnang ni. Jom set dalam minda tutorial ni.

1. Login Acc Nuffnang >> klik My Nuffnang >> klik Manage My Blogs

2. klik >> Update Survey

3. korang jawab survey kat dalam tu tak kira macam mana cara korang nak jawab, lepas tu jangan lupa soalan "no. 10 Please describe your blog and yourself in no more than 100 words" penting ni korang wajib jawab tak boleh skip bila dah selesai jawab boleh >> Submit

selamat menjawab^^ dan update survey nuffnang ya :)






You May Also Like

7 comments

  1. orang cakap, kena update survey ni kerap kan.baru la nuffnang rajin bagi BE

    ReplyDelete
  2. yup, klau skip part describe tu pluang agak tipis utk advertiser pilih blog kita...

    ReplyDelete
  3. yela...lama giler jijah tak update survey lagi..nak update la...hehe

    ReplyDelete
  4. thanks shida... ni lah yg akka duk cari smlm.. hahah

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.