Join GA jiwarosak.com dan menangi domain free dari mialiana.com

by - 22:31:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Ha! korang entri ini masih entri auto ya!! shida rasa minggu ni memang tak dapat nak online, line p1 masih masalah dan bulan oktober shida akan broadband buat sementara waktu. Terpaksalah disebabkan kakak shida tak nak potong line p1 ni. Cuma tunggu line ni ok baru shida stop guna broadband. Broadband pun tak tahu mampu or tak bertahan dengan shida kan. So untuk entri kali ni shida nak war-warkan pada korang yang kak Mia atau mialiana.com ada sponsors untuk GA blogger feroz. Hadiah yang diberi adalah Domain Free untuk tahun pertama. Apa tu domain?? domain tu yang macam shida pakai ni la .com, jadi kalau korang ada hajat nak domain ni korang join GA ini dan dalam entri tersebut korang kena buat sebahagian daripada syarat tambahan untuk dapatkan domain ini :
  • Terbuka kepada semua peserta Giveaway.
  • Wajib masukkan ayat ini di dalam entri Giveaway anda.
           Saya nak domain .com percuma kerana _______
  • Sambungkan ayat tersebut mengikut idea dan kreativiti anda. Boleh juga jawab dalam bentuk point ataupun apa sahaja. Asalkan jawapannya ada.
  • Entri anda hanya akan disemak selepas tamat Giveaway ini. Maksudnya di sini, selagi belum tamat, selagi itu anda masih boleh mengubah/kemaskini entri Giveaway anda agar jadi lebih menarik, kemas dan kreatif.
  • Pemenang domain .com akan dipilih berdasarkan jawapan yang paling tepat, kreatif dan menarik serta akan memenangi hadiah utama No. 1 Giveaway ini.
  • Domain .com yang di sponsor adalah selama setahun sahaja.
  • Keputusan sponsor dan penganjur adalah muktamad.
so apa yang bestnya kak mia sendiri pilih blog yang sesuai memenangi domain free ini. Tak salah kalu korang mencuba ye dak?? untung-untung tahun pertama free. Pastikan korang bersedialah jika terpilih mendapat domain free ini. Shida juga ada sponsors untuk GA Feroz ni insyallah minggu depan jika berkesempatan shida upload gambar-gambar hadiah sebagai pembakar korang untuk join GA ini :) salam sayang dari shida untuk korang semua yang sudi baca blog shida walaupun shida tak jengah korang :(



 


You May Also Like

12 comments

  1. macam nak join je.. nak domain free.. hahahha :p

    ReplyDelete
  2. mee dah join ! harap dapat .. nak jugak pakai domain mcm kshda .. meesupergirl.com .. CEWAH ! haha

    ReplyDelete
  3. Tawaran terhebat sepanjang abad ni...gud luck buat semua yg menyertainya, semoga berjaya...

    ReplyDelete
  4. menarik jugak hadiahnya.......
    setahun free domain.....
    bertuah sapa yg berjaya nanti....

    ReplyDelete
  5. wahhhh thanks ya shida. tolong promote kat sini. sebab ada yang tak buat ayat tu, tandanya taknak domain lah...huhuhuh

    ReplyDelete
  6. dh join dh GA feroz nie.. tp xtau la ayat nk domain tue ckup hebat ke x, hoho.. XD

    ReplyDelete
  7. good luck kpd semua peserta :)

    ReplyDelete
  8. macam best tp akak xready pun nak ada domain sendiri.. lg :-)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.