Review 5 Blog dari Pemenang Give Away Dot My by Kazen Blog

by - 00:51:00

   Assalammualaikum, peace upon you.

Bagi yang pernah join GA ini mesti tahu bila berlangsungnya GA ini. Give Away Dot My ni dianjurkan oleh Blogger Kazen dan ada juga beberapa sponsors termasuk shida menyempurnakan dan memeriahkan lagi GA ini dengan menawarkan 15 Blog akan di review untuk hadiah saguhati selain 3 Domain Dot My yang telah diraih oleh blogger MeeSupergirl, blogger Cik Mimin dan blogger khaiartzfar. Tahniah buat mereka dan 5 blog telah di amanah oleh penganjur untuk shida review secara ringkas dan mereka yang terpilih adalah :

1. Review pertama Blogger Ibu Berbicara
Blog ibu berbicara yang bernama Nor Salmi dan semestinya sudah berkeluarga sebab blognya bertemakan Ibu Berbicara dah tentu-tentu sudah berkahwin kan. Blog Ibu yang berlatarkan warna putih dan menarik juga dengan beberapa content yang dikongsi kepada umum. Kepada kak Nor Salmi selamat berkenalan ya semoga perkenalan di alam maya ni kekal ke akhirnya :) Happy Blogging Blogger Ibu Berbicara :)

2. Review kedua Blogger Papa Blogger
Review diteruskan dengan Blog Papa Blogger, tengok nama dah boleh agak kan tuan empunya blog ni adalah seorang bapa/suami/lelaki saling tak tumpah dengan blog Ibu Berbicara tadi. Blog seorang bapa yang mengisi blognya dengan pelbagai tips menarik tak kira segala jenis tips dan terselit juga isu-isu sukan, alah biasalah blog lelaki kalau tak ada sukan atau bola memang tak sah. Kalau tak ada isu bola dalam blog rasa ada yang tak lengkap. Kira macam tak cukup perasa dalam masakan lebih kurang gitu lah. Eh betul ke papa blogger? shida tarammm jer heheee :p salam kenal dari saya :)

3. Review ketiga Blogger Zilamanaf
Review Blog ketiga ni dari Blogger Zilamanaf, dari segi blog macam blogger lama ni :) sudah pun berdomain sendiri. Berapa tahun dalam bloging shida belum sure tapi dari entri shida tengok dari 2010 kira macam sebaya saja lah dengan blog shida ni dari 2010 diwujudkan juga. Apa-apa pun shida ucapkan selamat maju jaya dalam dunia bloging yang penuh cabaran ni. Salam kenal juga dari shida tapi perasan juga Zila ada datang juga blog shida sebelum-sebelum ni. Thanks dear :)

4. Review keempat Blogger Aidilmuslim
Dalam review yang ke4 ni blogger ke dua yang shida review menggunakan domain sendiri. Aidilmuslim diberi nama dalam blog teringat pula seorang artis malaysia yang diberi nama asyraf muslim korang kenal? agak-agaknya mereka ni ada kaitan ke? hehee^^ kena tanya empunya dirilah. Nak bercerita tentang blog peribadinya ni shida belum lagi terjah belek sepenuhnya. Cuma shida ucapkan selamat maju jaya dalam dunia bloging dan semoga sukses selalu. Salam kenal dari shida :)

5. Review Blog terakhir kelima Blogger Mawarberduri
Review terakhir untuk Blogger Mawarberduri atau Afievy Ivy berumur 24tahun muda setahun je dari shida. Seorang yang aktif bloging dan sudah mewujudkan blog tersebut sejak 2010. Lebih kurang shida saja. So kira macam sebaya lah hehee^^ blog yang sweet dengan lagu yang syahdu ni. Nak tanya Afievy sendiri asal mana ya? hehee^^ salam kenal dari shida dan happy bloging ya :) 


Kalau review blog belum kita kenal memang tak ada apa nak diceritakan melainkan blog yang sememangnya kita dah kenal lama. Hope blogger-blogger yang shida review ni berpuas hati ya. Shida masih dalam proses berkenalan dengan you all so kurang tahu tentang korang. Hope lepas ni boleh kenal dengan lebih rapat, maybe :) Tahniah buat mereka yang direview. Review ni shida lebihkan dari mempromosi blog korang dari mengkritik ok :) thanks :)




You May Also Like

28 comments

  1. Terima kasih Shida..
    Selamat berkenalan. Moga dapat kenal lebih rapat lagi selepas ini.

    ReplyDelete
  2. wah di review. say pun di review tapi oleh cik aida omar lah. hiihi n. nak terjah dorang dulu lah :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah untuk semua pemenang.ada masa nanti fiza jengah blog dorang ye..^__^

    ReplyDelete
  4. tahniah buat mereka semua yg menang... syok nya dapat domain name free...hehehe.

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada yg menang .. nanti nak terjah mereka ! ;)

    ReplyDelete
  6. tahniah utk mereka berlima...bestnyerrr blog kena review hehehe

    ReplyDelete
  7. KAK BUI DH TERJAH MEREKA SEMUA..HIK2

    ReplyDelete
  8. terima kasih sb tempek nama mee skali . hehe

    ReplyDelete
  9. EWAHHHH .. BESHNYE DORANG .. TAHNIAH

    ReplyDelete
  10. tahniah tahniah, nanti nak terjah mereka ni =)

    ReplyDelete
  11. tahniah tahniah.. untungnya mereka menang n di review sekali..

    ReplyDelete
  12. hew hew hew maceh....ni blog kedua kite, blog pertame x active hohoh

    ReplyDelete
  13. tahniah dari remy utk kelima2 diatas.....

    ReplyDelete
  14. tahniah utk mereka.. nanti leh terjah :-)

    ReplyDelete
  15. Tahniah buat mereka....Nanti Akak terjah...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.