FIRST GIVEAWAY BY MIZ RIZHANI

by - 20:24:00

  Assalammualaikum, peace upon you.

Hari ni dengan rajin diri tak de siapa tag shida join Giveaway dari Blogger Miz Rizhani yang pertama, actually shida pun tak kenal dia tapi dengan join GA dia hope boleh la kenal-kenal lagi dengan owner blog pink ni. Biasalah shida dah selalu dengar pink dan perempuan memang tak dapat dipisahkan bagaikan aur dengan tebing kan. Tapi shida minat biru saja, pink mungkin antara warna yang no 5 atau 6 dalam carta warna shida hehee. Giveaway ni berlangsung dalam sebulan lebih juga dari 8 mac hingga 17 april, sebelum ia tamat shida laju-laju join hehee. Jika korang nak join klik banner awesome atas tu ok kita meriahkan First Giveaway By MizRizhani. Segala syarat-syarat shida dah turuti thanks & good luck :)



You May Also Like

18 comments

  1. Heheh...thanks kak omey sebab sudi join ga saya...Saya kenal akak..Bloger pemes mestilah kenal kan....Akak dah penah topup kat kita masa ga bersama2 apit,emas putih tu....thanks sudi join...http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/03/senarai-nama-peserta-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. gud lagi...hee.. rajin join segmen ya....

    ReplyDelete
  3. Wah ada GA lagi shida join.. semoga berjaya shida. :)

    ReplyDelete
  4. satu lagi segmen to go..anyway best of luck shida :)

    ReplyDelete
  5. Semoga berjaya..saya pun dah join. ^__^

    ReplyDelete
  6. hye
    dtg dr GA yg same ^__^
    http://iema90.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete
  7. datang dari GA yang sama,goodluck yer kak shida sayang ^__^ (http://merepekgila.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html)

    ReplyDelete
  8. dari GA yang sama :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.