Terima Kasih pada mereka yang beriklan diblog shida www.duniashida.com

by - 00:53:00

  Assalammualaikum, peace upon you.

Terima kasih kepada Cikgu Fizi kerana beriklan di blog shida selama 2 bulan bermula pada hujung december 2012 sehingga 28 februari 2013. Cikgu juga seorang pendidik anak bangsa yang banyak berjasa dan aktiviti yang bakal dilancarkan selepas keluar keputusan SPM nanti iaitu Seminar Hala Tuju Lepasan SPM so kepada adik-adik lepasan SPM jangan lupa ambil kesempatan yang ada ok. Mana tahu selepas dengar seminar dari CF korang lebih berfikiran positif dan tahu dimana hala tuju perjalanan korang. Segala info boleh ke Fanpage CF atau klik banner :)
 
Terima kasih kepada kak syiela kerana beriklan di blog shida untuk bulan FEB ni, shida harap selama beriklan ni dapat membantu sedikit sebanyak dalam urusan jual beli bisness akak. Antara yang terdapat di Syiela d'beauty Shoppe ni Felinna Inchloss, Bedak Arab, Kain Pasang, PMCVC, sabun susu beras Collagen dan ada banyak lagi. Jika korang berminat boleh terus ke Fanpage Syiela d'beauty. Dengan harapan semoga maju jaya dalam perniagaan online ni, mencabar juga tau. :)
Terima kasih kepada Zea Rea yang sudi beriklan di blog shida selama sebulan untuk bulan FEB, perniagaan online yang dijalankan lebih kepada pakaian atau dress wanita. Kepada fashionista boleh singgah ke Zea Rea Fanpage atau website: www.zearea.com untuk melihat memilih yang lebih fashionista. Zaman sekarang dah moden tak perlu keluar shopping semua dihujung jari kan. klik-klik order buat payment online 2 3 hari barang sampai senang je :) Untuk lebih lanjut boleh kunjung Fanpage Zea Rea.
Yang ni tak perlu bercerita lagi semua pun kenal dengan doodle, vector, freebies, blog dan macam-macam lagi. Semua pun kenal kan hehee..shida pun kenal ^_^ Thanks apit sebab sudi tempah iklan di blog picisan macam shida ni selama sebulan ^_^ Jom terjah Blogger Fizgraphic.com

kepada yang berminat untuk beriklan di blog shida boleh klik sini --> tempah iklan
noted: untuk bulan Mac dan April sudah penuh, bagi yang berminat dan boleh menunggu boleh siap booking dulu untuk bulan seterusnya. Terima kasih atas rezeki yang diberi Alhamdulillah :)




You May Also Like

26 comments

  1. nak beriklan sebulan berapa ni?

    ReplyDelete
  2. yg kt bawah skali pun nk jugak ke hihihi

    ReplyDelete
  3. jom beriklan di blog shida..nad x dpt iklan..nad xde banner..hehe

    ReplyDelete
  4. jom beriklan di blog shida..nad x dpt iklan..nad xde banner..hehe

    ReplyDelete
  5. good luck . semoga terus beriklan disini yaa :D hehehehe

    ReplyDelete
  6. header fiz tu alahai,mengancam sungguh...

    ReplyDelete
  7. hehe semua femes2 belaka :)

    ReplyDelete
  8. syukur murah rezeki shida =)

    ReplyDelete
  9. wahh ,semain bertambah rezeki.=')

    ReplyDelete
  10. ok nnti sy nk iklan kat sini jgak lah...serius :)

    ReplyDelete
  11. Wah..makin murah rezeki akak. InsyaAllah, nanti saya pun nak beriklan di blog akak ni..hehe.

    ReplyDelete
  12. rezeki berblog shida.. alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  13. tahniah buat semua.....
    dan rezeki buat shida

    ReplyDelete
  14. blog akak iklan free.sebab tuan blog malas,,heheh

    ReplyDelete
  15. rezeki shida...rmai yg sewa tapak iklan :))

    ReplyDelete
  16. ramainya..tahniah..bertambah rezeki..

    ReplyDelete
  17. wah semuanyaa hebat2..tahniah utk akak shida jgk ye :D

    ReplyDelete
  18. moga makin bertambah rezeki shida

    ReplyDelete
  19. mesti trafik tinggi bila beriklan kat sini :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.